Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نجاری روز یکشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ریکرو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه ارسال تجهیزات مصرفی از خارج کشور به داخل بسیار زمان بر شده و به همین دلیل نمی توانیم تجهیزات خریداری شده را سریع در اختیار کمانداران قرار دهیم.

 وی اظهار امیدواری کرد؛  که هر چه زودتر و قبل از سال جدید و شروع رقابت ها بتوانند تجهیزات مصرفی مورد نیاز را در اختیار کمانداران قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاری در پاسخ به اینکه چرا تمرینات تیم کامپوند همزمان با اردوی تیم ملی ریکرو  آغاز نشده است، گفت: قرار بود همچون سه مرحله قبلی اردوی این دو تیم به طور همزمان اما در جزیره قشم برگزار شود، اما متاسفانه به دلیل قرمز بودن شرایط جزیره قشم امکان برگزاری اردو به صورت همزمان میسر نشد و قرار شد فعلا کمانداران ریکرو  که که خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می کنند در تهران تمرینات خود را  دنبال کنند.

 مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان همچنین افزود:  در صورتی که شرایط به حالت بهتری برگردد به طور قطع این مرحله بعدی هر دو تیم و در قشم تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

وی در خصوص وضعیت آمادگی کمانداران گفت:  با توجه به صحبت‌هایی که با کادر فنی و مربیان تیم داشتیم خوشبختانه کمانداران در شرایط خوبی قرار دارند و اگر روند آماده‌سازی آنان بدون مشکل ادامه یابد با امادگی ایده آل راهی رقابت های جام جهانی و کسب سهمیه خواهند شد.

نجاری با اشاره به اینکه براساس برنامه کادر فنی ، همه ماهه تا اردیبهشت ماه، یک مرحله اردوی آمادگی برای کمانداران برگزار می شود، اصافه کرد: براساس تقویم فدراسیون جهانی هیچ مسابقه ای تا پایان سالبرگزار نمی شود و طبق برنامه ما کمانداران در ۲ مرحله از رقابت های جام جهانی سال ۲۰۲۱ شرکت می کنند.

وی تصریح کرد : کمانداران ما در مرحله دوم جام جهانی به میزبانی چین که اردیبهشت ماه برگزار می شود و مسابقات مرحله سوم به میزبانی فرانسه که خرداد ماه است، شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، مسابقات مرحله سوم جام جهانی و کسب سهمیه المپیک به میزبانی فرانسه برگزلر خواهد شد که هریک طی سه روز اما متعاقب هم برگزار می شوند.

مدیرتیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی جهان ، قهرمانی جوانان جهان ، المپیک ، قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی برگزار می شود و ما باید با توجه به شرایط کشور و فدراسیون بررسی کنیم که در کدام مسابقات و با چه نفراتی می توانیم شرکت کنیم .

 وی در خصوص برگزاری اردو در کمپ های خارجی برای کمانداران ، که پیش تر جزو برنامه های فدراسیون بود، افزود: با توجه به شرایط فعلی جهان امکان برگزاری کمپ در سایر کشورها به دلیل سختگیری در صدور روادید امکان پذیر نیست و سوی دیگر شانس کمی برای حضور تیم های خارجی در ایران و برگزاری اردوی مشترک وجود دارد.

وی در پایان گفت: ما امیدواریم همه چیز به خوبی پیش برود اما با شرایط فعلی حتی برگزاری مسابقات المپیک بعید به نطر می رسد. 

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان فدراسیون تیراندازی با کمان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان فدراسیون تیراندازی با کمان المپیک توکیو کمیته ملی المپیک تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان فدراسیون تیراندازی با کمان المپیک توکیو اخبار کنکور تیراندازی با کمان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران

روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و پنج نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند

. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان ایران در کشتی فرنگی هر شش سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز پنج سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست