Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همه کسب و کارها و تجارت های آنلاین، ارتباط بین فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و نرم افزار حسابداری یکی از دغدغه های مهم و اساسی می باشد. انتقال اطلاعات کاربران فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و سفارشات و رخدادهای مالی به نرم افزار حسابداری، کاربر را در انجام هر چه بهتر فعالیت اقتصادی یاری می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ابرستان، افزونه ووکامرس ابرستان این امکان را به کاربر می‌دهد تا نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) را ایجاد کند. افراد به راحتی با این امکان نرم‌افزار حسابداری آنلاین ابرستان می‌توانند یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاه آنلاین (فروشگاه اینترنتی) داشته باشند.

ووکامرس (WooCommerce) یک سیستم ، بسیار پیشرفته است که به کمک آن می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. چه کسب و کار شما کوچک باشد چه بزرگ می توانید از ووکامرس به راحتی برای راه اندازی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید. بیش از 33% فروشگاه های اینترنتی موجود در جهان ، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده اند.

چرا با وجود فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) به نرم افزار حسابداری نیاز هست؟

باید به این نکته توجه کرد که حسابداری اساس هر کسب و کاری است. فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) صاحبان کسب و کار فروش خود را مدیریت نمایند. در نرم افزار حسابداری علاوه بر مدیریت فروش ، مدیریت بهای تمام شده ی کلای فروش رفته، مدیریت انبار، مدیریت حساب ها و ارائه ی گزارشات جامع مالی است. همچنین صاحبان کسب و کار با داشتن دانش اندکی در حسابداری می توانند با اتصال نرم افزار حسابداری به فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) خودشان امور بروط به حسادباری را به راحتی انجام دهند.

مزایای اتصال فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) به نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با افزونه ووکامرس

همگام سازی اطلاعات محصولات و خدمات همگام سازی اطلاعات مشتریان یا کاربران سایت فروشگاهی همگام سازی اطلاعات فاکتور های مشتریان ثبت سند اتوماتیک همزمان با ثبت فاکتور امکان ارسال لینک دریافت وجه فاکتور به شماره همراه مشتری، از طریق API پس از ایجاد لینک جدید درج همزمان میزان بدهی مشتری در گردش طرف حساب بصورت اتوماتیک انتخاب نوع وضعیت هر سفارش دریافتی از سایت فروشگاهی به نرم افزار ابرستان امکان ثبت فاکتورها به صورت تکی و جمعی گزارش گیری کامل فروش های انجام شده گزارش گیری کامل کالا و انبار ها به تفکیک و تجمعی و عدم نیاز به سیستم انبارداری منفرد امکان ثبت عملیات حسابداری تخفیفات فروش به صورت کلی و یا برای هر کالا امکان جداسازی مشتریان از کاربران و گزارش های حساب آنها اتصال به اینترنت و استفاده همزمان از سایت فروشگاهی و نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری فروشگاه آنلاین فروشگاه اینترنتی سایت فروشگاهی نرم افزار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر

دریافت 58 MB

آدینه حسین عمویی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی ملی بوده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ فروشگاه در شهرستان نوشهر در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به اجرای سه ماهه طرح فجرانه گفت: طرح جدیدی به نام یسنا نیز مربوط به مادران دارای فرزندان شیرخوار است.

کد خبر 6096283

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر