Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی اردستان گفت: اگر فردی با خودرو پلاک غیربومی در شهر تردد کند، اما ساکن اردستان باشد باید از نیروی انتظامی و یا فرمانداری اردستان مجوز تردد دریافت کند.

غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تردد خودروهای دارای پلاک بومی شهرستان اردستان (۲۳ ق) در این شهر مجاز است و تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی در این شهر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی که به تازگی با مسئولان شهرستان انجام شده اگر فردی با خودروی پلاک غیربومی در شهر تردد کند، اما ساکن اردستان و یا در شهرستان کار می کند باید از نیروی انتظامی و یا فرمانداری اردستان مجوز تردد دریافت کند.

فرمانده انتظامی اردستان با بیان اینکه در روز اول محدودیت ها تعداد ۱۱ خودرو مشمول جریمه های یک میلیون و پانصدهزار تومان شدند، تصریح کرد: همچنین بیش از ۸۰ خودرو غیرساکن به شهرهای خود بازگشت داده شدند.

هاشمی زاده با اشاره به محدودیت های تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح با بیان اینکه شب گذشته حدود ۸۰ درصد از شهروندان این محدودیت را رعایت کردند، گفت: کسانی که نیازهای ضروری دارند می توانند تردد داشته باشند در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند.

وی در خصوص اعمال قانون دوربین های شهری ثبت تخلف، گفت: کسانی که مجوزهای تردد را دریافت کنند و دوربین پلاک آن ها را تخلف تشخیص دهد پس از پایان روز قابل بازنگری و جریمه ها از برگه های خلافی کسر می شود.

فرمانده انتظامی اردستان در خصوص گلایه شهروندان درباره محدودیت ها در ورودی شهرها، گفت: پلیس فقط در موضوع اجرای مصوبه های ستاد کرونا اقدام می کند. تا کنون ستاد کرونا شهرستان تشخیص نداده که نیاز است ورودی شهرها بسته شود، ولی برای اجرای آن مشکلی وجود ندارد.

هاشمی زاده با اشاره به وضعیت روستاهای شهرستان و حضور افراد غیر بومی و ساکن گفت: تمام کسانی که در روستاهای شهرستان بدون مورد و مجوز حضور دارند مشمول جریمه می شوند. متاسفانه شیوع کرونا در اردستان بحرانی است و از افراد غیرساکن درخواست داریم به این شهرستان سفر نکنند.

وی در خصوص محدودیت ها در آرامستان های شهرستان گفت: درحال حاضر حضور افراد در آرامستان های شهرستان اردستان ممنوع است و فقط پذیرش متوفی جدید به همراه جمع محدودی از مشایعت ‌کنندگان در آرامستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها محدودیت تردد اردستان کروناویروس محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین اظهار کرد: دو هزار و ۱۹۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های امیران در شهرستان قزوین و حصار نو و کبریت میان در شهرستان البرز پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۲۱ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6099888

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین