Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال انتشار اخباری در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت شهرداری تهران از سوی بانک رفاه کارگران، توضیحاتروابط عمومی این بانک برای تنویر افکار عمومی به شرح زیر منتشر می شود:
با توجه به پایان مهلت انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها برای توسعه ناوگانحمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن تمدید مربوطه به استناد بند (د) تبصره 5 قانون بودجه کشور، شهرداری های کشور باتائید وزارت کشور مجاز به انتشار اوراق مشارکت با تضمین خود و باز پرداخت اصل و سودآن توسط خود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برغم اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 98/11/29 درواپسین روز مهلت باقی مانده در تاریخ 99/4/31 درپی عدم توفیق شهرداری تهران جهت اخذ مصوبه بانک ها جهت قبول رکن عامل و ضامن، درخواست شهرداری تهران به منظور انتشار اوراق مشارکت در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و اصلاح زیرساخت های شهری با هدف هم افزایی در عمران و آبادانی کلان شهر تهران ضمن توجه به مشکلاتو موانع پیش روی کشور به بانک رفاه کارگران ارسال و با همکاری این بانک مبادرت به انتشاراوراق مشارکت به میزان 15.000میلیاردریال نموده است و مدیران عالی شهرداری تهران در صورتجلسه و قرارداد متعهد به سپردنوثائق مورد نیاز در کمترین زمان ممکن شدند.
با گذشته حدود چهار ماه از زمان توافق صورت گرفته ، ترهین بخشی از وثائقتکمیل شده و مابقی بنا به دلایل متعدد از جمله اینکه املاک پیشنهادی بابت توثیق فاقد پایان کار، فاقد گواهی عدم خلاف ، دارای معارض ، مشاعی ، دارای اسناد مالکیت مغایر از لحاظ جانمائیو ابعاد و ... بوده ، تکمیل نشده است که مراتب با همکاری مدیران محترم شهرداری تهراندر حال حل و فصل است.
در هر حال بانک رفاه کارگران با همکاری بانک مرکزی ج.ا. ا ترتیبی اتخاذنموده است که معادل وثائق ترهین شده توسط شهرداری تهران با لحاظ ضرایب قانونی و بهنسبت اصل و فرع مبلغ اوراق ، نسبت به واریز وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساببانک مرکزی و برگشت به حساب های شهرداری جهت هزینه کرد در محل موضوع مشارکت اقدام نمایدکه مراحل اخذ مجوز این فرآیند انجام و در تاریخ 99/9/2 (روز جاری) این مجوز صادر و اولین مرحله واریز وجه انجام میشود.
همچنین پس از آن در هر مرحله که وثائق شهرداری تهران نزد بانک تکمیل شود، واریز وجوه مربوطه انجام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران شهرداری تهران اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه

تین نیوز

ساخت دو کارخانه مشترک میان آلستوم فرانسه و راه آهن مصر در شهر اسکندریه

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، وزیر حمل و نقل مصر از امضای تفاهمنامه مشترک با وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه برای راه اندازی نخستین کارخانه تولید ناوگان ریلی فرانسوی در مصر خبر داد.

به نوشته ریل ژورنال، کامل الوزیر اعلام کرد که بر اساس مصوبه دولت مثر، قرار است از ظرفیت های شرکت آلستوم فرانسه برای ساخت و راه اندازی دو واحد کارخانه تولید ناوگان ریلی در شهر اسکندریه استفاده شود که بیش از ۱۲۰۰ شغل در این مسیر ایجاد خواهد شد.

به گفته کامل الوزیر، نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم به تولید ناوگان ریلی مورد استفاده در خطوط مترو، مونوریل، LRV و قطعات یدکی آنها خواهد پرداخت. کارخانه دوم نیز قرhv است بر تولید تجهیزات قطارهای برقی، سیتسم های علائم و ارتباطات و کابل و پنل های مورد استفاده از تجهیزات الکتریکی قطارهای آلستوم بپردازد.

 کامل الوزیر در جریان سفر خود به فرانسه، قرارداد ساخت خط ۶ مترو قاهره را با آلستوم به امضا رسانده است. همچنین قرار است دستکم، ۲۵ درصد از بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری مورد نیاز ساخت خط ۶ مترو قاهره از سوی دولت فرانسه تامین شود. آلستوم در ادامه همکاری خود با راه آهن و وزارت حمل و نقل مصر، قرار است در توسعه خطوط ۱ و ۳ مترو قاهره نیز مشارکت داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه