Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردستان یکی از استان‌هایی است که وضعیت پوشش اینترنت در آن‌ تا همین چند وقت قبل بسیار نامناسب بود. این منطقه از نظر جغرافیایی و دسترسی سخت از نظر پوشش‌دهی مغقول بمانده بود، اما از مدتی قبل اقداماتی از سوی وزارت ارتباطات برای برقراری پوشش اینترنت و شبکه ملی اطلاعات در آن‌جا انجام شد.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تا حدود یک سال قبل وضع ارتباطات در کردستان قابل قبول نبود، تلاش زیادی کردیم تا نیاز مردم را برآورده کنیم و اکنون رشد قابل توجهی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیروز جلسه ویدئو کنفرانسی با استاندار، مدیران استانی و با حضور مدیران اپراتورها، برنامه‌ریزی منسجمی برای اتصال روستاهای باقی مانده نیز انجام شد.

وزیر ارتباطات گفت: اکنون ۱۱۵ روستا به پوشش همراه اول پوشش نیاز دارند که این اپراتور کار را انجام خواهد داد.  ایرانسل نیز ۲۱ دکل جدید احداث خواهد کرد. البته ایرانسل در چند ماه اخیر نزدیک ۶۰ دکل را در کردستان به خدار خدمت وارد کرده است.

او خاطرنشان کرد: مخابرات ایران نیز ارتقای پهنای باند اینترنت خانگی را در ۱۱۶ روستا پیگیری می‌کند.

جهرمی تاکید کرد: قرار گذاشتیم تا پایان امسال، تمام این کارها به سرانجام برسد و تمام روستاهای کردستان به شبکه اینترنت متصل شوند. البته دشواری کار به دلیل کوهستانی بودن، در آن‌جا زیاد است اما تلاش می‌کنیم اراده ما از سختی‌ها بزرگ‌تر باشد تا درخواست و دستور مردم اجابت شود.

برچسب‌ها اینترنت کردستان ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت کردستان ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات اینترنت کردستان ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات