Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره نجم از ارائه دستاورد ۲ هزار جوان مسئله‌محور به این جشنواره خبر داد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد گفتمان در حوزه مسئله محوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری "نجم" سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز در این سازمان برگزار شد.

حسین علیپور دبیر این جشنواره در این مراسم گفت: جشنواره نجم سال گذشته همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام در دوم آذر ماه ۹۸ با حضور ۴۵۰۰ نفری دانشجویان علاقمند به حوزه مسئله محوری و سخنرانی آیت الله رئیسی و حجت الاسلام پناهیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد گفتمان در حوزه مسئله محوری است. امروز هم با گذشت یک سال از فرآیند تشکیل هسته ها ی مسئله محور برا ی حل مسائل مردم، اختتامیه دومین جشنواره نجم ر ا پیش رو داریم.

علیپور تصریح کرد: مقرر بود یک نمایشگاه از دستاوردهای مسئله محوری در تهران برگزار شود اما به دلیل تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ما هم تصمیم گرفتیم جشنواره امسال را به صورت مجازی برگزار کنیم.

دبیر دومین جشنواره نجم گفت: برنامه جشنواره بعد از جلسه اختتامیه انشاالله با قوت بیشتری آغاز خواهد شد و اصل برنامه برای بعد از جشنواره است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار هسته برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کردند که از بین این دو هزار هسته بر اساس ارزیابی پنل‌های تخصصی که ۵ پنل تخصصی را در جشنواره داشتیم، هسته های منتخب مشخص شدند.

وی گفت: منتخبان حداقل دارای یک دستاورد در حوزه حل مسئله هستند که این دستاوردها می تواند کمک بزرگی برای دولتمردان باشد که بدانند با اتکا به جوان‌ها مشکلات مردم حل خواهد شد و نیازی به اتکا به خارج و امید بستن به خارج نیست.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره نجم بسیجیان بسیج جشنواره نجم مسئله محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است

حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده و شورای اجتماعی خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، بر ضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی شود.

حسن ناهیدی تصریح کرد: هر چقدر ریشه‌یابی و شناخت آسیب‌ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب‌ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه باشد.

ناهیدی با تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان شمالی در تمام عرصه‌ها و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری و مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت‌های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 6093601

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان