Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارالقرآن کریم بانوان در آستان مطهر علوی نخستین دوره تخصصی علوم قرآن را با مشارکت ۲۳۵ قرآن پژوه از داخل و خارج عراق برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)،  «دلال طباطبایی» مسئول شعبه دارالقرآن کریم بانوان وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی گفت: نخستین دوره الکترونیکی تخصصی علوم قرآن کریم با مشارکت 235 قرآن پژوه در داخل و خارج از عراق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طباطبایی افزود: این دوره در نوع خود نخستین دوره به شمار می آید که این شعبه برای معرفی موضوع علوم قرآن کریم در حال برگزاری آن است.

 

وی ادامه داد: این دوره با استقبال گسترده خواهران علاقه مند به مسئله قرآن به خصوص دانشجویان روبه رو شده است. تعداد شرکت کنندگان در این دوره  235 نفر از داخل و خارج از عراق است.

 

مسئول این شعبه گفت: تقسیم این قرآن پژوهان به شکل گروهی انجام شده است و  استادان متخصص بر این دوره آموزشی نظارت دارند. این دوره الکترونیکی از طریق نرم افزار ( free conference call ) انجام می شود. این دوره به مدت سه ماه در دو جلسه در هفته برگزار می شود.

 

دارالقرآن کریم بانوان به طور مستمر دوره های قرآنی برای حفظ،آموزش تلاوت صحیح، قواعد تجوید و آموزش مقام های قرآنی را برگزار می کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا این دارالقرآن کلاس های حضوری خود را به کلاس های مجازی تبدیل کرده است.

 

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مطهر علوی عراق قرآن قرآن کریم نخستین دوره علوم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین گفت: این آزمون کتبی صبح امروز در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا با شرکت ۱۷۰ نفر برگزار شد.

آهویی افزود: شرکت کنندگان در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد:  نتایج این آزمون حداکثر تا یک ماه نیم آینده در سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

به گفته مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین، مرحله دوم این آزمون تیرماه به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

آهویی اضافه کرد: بعد از برگزاری مرحله سوم آزمون، پذیرفته شدگان نهایی، مدارک سطح یک تا پنج شورای عالی انقلاب فرهنگی را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود