Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سارا دشتگرد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: نزدیک به یک ماه پیش از شهردار خواستیم پروژه میدان جمهوری را متوقف کند، اگر قرار بود در این زمینه به جمع‌بندی برسیم تا الان کفایت می‌کرد. در حال حاضر شهردار بابت این یک ماه تأخیر به پیمانکار پروژه هزینه پرداخت می‌کند، بنابراین باید هرچه سریع‌تر پروژه میدان جمهوری تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نظر جمع احترام می‌گذاریم واما باید یک تصمیم کلی در این باره گرفته شود، تصریح کرد: باید جلسه مشورتی برگزار کنیم تا این پروژه تعیین‌تکلیف شود، چراکه بر اساس نظر رئیس شورای شهر پروژه متوقف شده است اما باید به پیمانکار خسارت پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هفته جاری بازدیدی در سطح شهر داشتم، پارکینگی در منطقه ۶ کرج وجود دارد که باید مشخص شود مربوط به کدام سازمان است، تعداد بسیار زیادی اتوبوس در آنجا پارک شده و اکثر آنها قابل استفاده بوده و جزو اتوبوس‌های اسقاطی نیستند.

اتوبوس‌های بلااستفاده در پارکینگ منطقه ۶ تعیین‌تکلیف شود

وی با تأکید بر اینکه این اتوبوس‌ها اگر واقعاً قابل استفاده هستند، تکلیفشان مشخص شود، بیان کرد: غیر از این اتوبوس‌ها ماشین‌های سنگین دیگری در پارکینگ منطقه ۶ پارک هستند و مشخص نیست مالکیت این ماشین‌ها به چه صورت است. آیا ماشین‌آلات سنگین هم برای شهرداری است یا شخص یا دستگاه خاصی از آن استفاده می‌کنند؟

دشتگرد افزود: اگر پارکینگ در اختیار دستگاه خاص یا شخص قرار داده شده باید بدانیم، هزینه درآمدی که از آنجا کسب می‌شود در کجا صرف می‌شود، از شهردار می‌خواهم این موضوع شفاف شود.

وی در پایان متذکر شد: حیف است اموال شهر یک مدت طولانی بلااستفاده باشد، چراکه حتی اگر قابل استفاده باشند دیگر نمی‌توان از آنها استفاده لازم را برد، با توجه به اهمیت موضوع شهرداری باید به جد پیگیر این موضوع باشد.

کد خبر 5077960

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است