Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در رقابت با 130شرکت تابعه وزارت نیرو، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی این شرکت در رقابت با 130شرکت تابعه وزارت نیرو، رتبه نخست را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، این جشنواره با حضور وزیرنیرو، هیات داوران جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، مدیران عامل شرکت‌های توزیع استان‌ها، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، لوح سپاس و تندیس برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان  و شرکت آب منطقه ای زنجان اهدا شد.
در آئین اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، وزیر نیرو با بیان این که ما مسئول تاب‌آوری و امید در جامعه هستیم، گفت: شرکت‌هایی موفق هستند که همه کار خود را کار روابط عمومی و ارتباط بی‌واسطه با مردم بدانند.
وزیر نیرو با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق اعم از روابط عمومی وزارت نیرو، خانواده صنعت آب و برق و تبریک به روابط عمومی‌هایی که رتبه‌های ممتاز جشنواره را به‌دست آوردند، گفت: امید است با جدیت هر چه بیشتر در تحقق برنامه‌های سال پایانی دولت، همه برای مراقبت از حیثیت سازمانی دستگاه‌های خود تلاش کنیم.
وزیر نیرو همچنین با اشاره به مسئولیت مهم روابط‌عمومی‌ها، بر ارتباط با مردم، پاسخگو بودن و اهتمام بر توسعه این ارتباط تاکید کرد و گفت: ما مهمترین ابزار ارتباطی با مردم در سازمان دولت را در اختیار داریم و لازم است روش‌های خود را بهینه کرده و در شکل‌گیری جامعه پرامید و تاب‌آور، سهم و نقش عمده‌ای داشته باشیم.
علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، فعالیت ها و تلاش های  شبانه روزی پرسنل حوزه روابط عمومی را حائز اهمیت دانست و ضمن تبریک به مناسبت کسب رتبه برتر روابط عمومی از رویا قزلباش مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت و تمامی پرسنل فعال در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب رتبه برتر دومين جشنواره ارزيابي روابط عمومی های صنعت آب و برق صنعت آب و برق کشور جشنواره ارزیابی روابط عمومی ها دومین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در نشست کارگران این شرکت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، با بیان این که توجه به نیازهای کارگران باید مورد اهمیت ویژه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: اسلام نگاه ویژه و معنوی به کارگران دارد و در همین راستا ضرورت دارد همه مدیران و کارکنان در راستای دستورات اسلام به کارگران توجه، و نیازهای آن ها را مورد بررسی قرار دهند.  مهندس "حسن چاهی" با بیان این که بخش اعظم فعالیت های اجرایی در صنعت برق در کشور توسط کارگران و سیمبانان انجام می شود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته با همت کارکنان این شرکت بیش از 3 هزار بازدید از شبکه برق استان برای ایمن کردن شبکه های توزیع قرار گرفت تا ضمن 100 درصد ایمن کردن شبکه برق استان، از بروز هر گونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.  مهندس "حسن چاهی" با اشاره به اقدام جهادی این شرکت در اصلاح و بازسازی شبکه برق روستایی با بیان این که در 2 سال گذشته شبکه برق بیش از 275 روستا به طور کامل بازسازی شد، خاطر نشان کرد: برای این اقدام نیز بیش از 121 میلیارد تومان هزینه شد تا علاوه بر تامین برق 29 شهرک روستایی و 11 روستای بی برق، 99.9 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار شوند.  وی افزود: هم چنین در سال گذشته بیش از دو هزار و 740 میلیارد اعتبار برای توسعه صنعت برق استان جذب شد که چهارصد و 80 میلیارد ریال آن به بخش نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که این شرکت در سال گذشته از میان 39 شرکت توزیع برق در ایران، رتبه نخست را کسب کرد، خاطر نشان ساخت: توجه به نیروی سازمانی، به خصوص کارکنان اجرایی که با شبکه‌های برق کار می کنند بسیار اهمیت دارد و همه این کارکنان موظف هستند برای جلوگیری از وقوع از هرگونه حادثه ناگوار استانداردهای ایمنی را رعایت کنند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان