Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پوران فرد روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به راه اندازی و بهره برداری از مراکز جدید ساخته شده و توسعه یافتن مراکز جدید در استان و همچنین رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در واحدهای تابعه دانشگاه با پیگیری های لازم موفق به اخذ مجوز جذب ۱۲۳نیرو بصورت پیمانی از وزارت بهداشت شدیم.

وی افزود: آزمون پذیرش این تعداد نیرو که مجوز مذکور عمده آن مربوط به رشته های بهداشتی و درمانی می باشد، از طریق سازمان سنجش کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پوران فرد تاکید کرد: با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی به نیروی انسانی مورد نیاز که از طریق این آزمون به حداقل خواهد رسید، تلاش می شود این آزمون در سال جاری برگزار شود.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آئین تجلیل روز معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تبریک هفته معلم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: امروزه به برکت خون شهدا و امام شهدا اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن بوده و این را دنیا به نظاره نشسته‌اند.

وی با طرح این پرسش که چرا سالروز شهادت استاد مطهری را به‌نام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد نام‌گذاری کرده‌اند؟، عنوان کرد: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است؛ دنیای کنونی جمعی از اضداد هست که همه در تقابل هم هستند تا انشاء‌الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اندیشه‌های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ و تهمت می‌کنند و در مقابلِ اندیشه‌های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه‌های شیطانی مبارزه نمودند و شهید مبارزه با این اندیشه‌ها بودند.

سیدعلی ملک‌حسینی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان معضل بیکاری جوانان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها متفاوت بوده و از نوع دانشگاهی که تربیت فن‌ورزهای ماهر را به عهده دارد است، در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قرائت دکلمه در مورد مقام معلم و استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد