Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جانباز ۷۰ درصد حاج فریدون لایقی قلعه‌سوخته پس از سال‌ها تحمل رنج‌های ناشی از مجروحیت شیمیایی به هم‌رزمان شهید خود پیوست.
پیکر این جانباز فداکار با حضور مردم ولایتمدار لردگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عاشقان ایثار و شهادت و مسئولان از بیمارستان لردگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و جهت خاک‌سپاری به زادگاهش روستای امامزاده حسن منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید لایقی قلعه‌سوخته از جانبازان  شهرستان لردگان بود که سال ۳۴ متولد شد و سال ۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه عملیاتی حلبچه بر اثر شیمیایی به مقام جانبازی رسید.

جواد اسماعیل زاده جانباز ۷۰ درصد مشهدی نیز پس از  ۳۲ سال تحمل درد و رنج مجروحیت به علت جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر این اسوه صبر و مقاومت شنبه یکم آذر همراه با ادای احترام مسئولان و بدون حضور مردم در قطعه گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
این شهید والامقام ۱۶ خرداد ۱۳۳۸ چشم به جهان گشود، در ۱۹ اسفند در منطقه عملیاتی جزیره مجنون از ناحیه دست و پا مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد و در یکم آذر ۱۳۹۹ در بیمارستان رضوی مشهد به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مرتضی عطایی جانباز  ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از استان اصفهان پس از تحمل ۴۰ سال رنج و درد ناشی از جانبازی به شهادت رسید.
شهید مرتضی عطایی در سال ۱۳۶۴ به گردان حضرت ابالفضل(ع) لشگر امام حسین (ع) پیوست و با اینکه نقص عضو داشت و جبهه بر او واجب نبود او در محضر امامش مشق عشق کرده بود و دل از هفت فرزند دلبندش کند و همه دل را تقدیم معبودش کرد.
در عملیات کربلای ۵ مجروح شد ولی باز هم مجروحیت مانع او نشد و دوباره به گردان یازهرا (س) پیوست و در تدارکات لشکر مشغول به خدمت شد.
مراسم تشییع پیکر این شهید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

مادر شهیدان «کوهی» آسمانی شد 

مرحومه «عالم بها بشیری کواری» مادر شهیدان «جمشید و هوشنگ کوهی» از شهدای شهرستان کوار در سن ۷۹ سالگی براثر سکته مغزی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه روز دوشنبه سوم آذرماه در گلزار شهدای مرکزی شهر کوار تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
شهید «جمشید کوهی» سال ۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به شهادت رسید و شهید «هوشنگ کوهی» سال ۶۲ در منطقه جنوب به فیض شهادت نائل شد.

مادر شهیدان‌ «قربانعلی‌زاده جمال» به فرزندان شهیدش پیوست

 «حاجیه خانم ربابه عظیمی پور فرد» مادر مکرم شهیدان «جواد و علی قربانعلی زاده جمال» پس از سالها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر گرانقدر  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دارالسلام کاشان برگزار شد.
 شهید جواد قربانعلی‌زاده جمال چهارم تیرماه ۱۳۴۱ در شهرستان کاشان به دنیا آمد، پس از تحصیلات راهنمایی به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت؛ به عنوان بسیجی عازم جبهه شد، دوازدهم اسفندماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.
شهید علی قربانعلی‌زاده جمال نیز هشتم دی ماه ۱۳۴۴ در شهرستان کاشان چشم به جهان گشود، پس از پایان تحصیلات ابتدایی در کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مشغول به کار شد؛ با عضویت بسیج، عازم جبهه شد و بیست و دوم فروردین ماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک در شرهانی به شهادت رسید. مزار این شهید گرانقدر نیز در گلزار شهدای دارالسلام کاشان واقع است.

برچسب‌ها شهدا والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا والدین شهدا شهدا والدین شهدا اخبار کنکور شهادت رسید گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش