Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:20:18 GMT

2 مشکل اساسی بارسا برای بازی با دینامو و اوساسونا

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۰۰۲

2 مشکل اساسی بارسا برای بازی با دینامو و اوساسونا

مصدومیت جرارد پیکه و سرجی روبرتو رونالد کومان را مجبور به ایجاد تغییراتی مهم برای دو بازی بعدی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین اتلتیکو مغلوب شد تا بدترین آمار 25 سال اخیر خود در لالیگا پس از هشت هفته را به ثبت برساند.

جدای از شکست 1-0 که به اندازه کافی تلخ بود، بارسلونا دو بازیکنش را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیکه دقیقه 60 بازی پس از برخورد با آنخل کوریا نقش بر زمین شد و با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد. پای او پیچ خورده و چند ماه به دور از میادین خواهد ماند. سرجی روبرتو هم 2 ماه قادر به همراهی بارسا نیست.

 

 

 

 

غیبت یک مدافع میانی در اندازه های پیکه برای بارسلونایی که در خط دفاع کمبودهایی دارد، خبر اسف باری بود.

رونالد کومان حالا تنها کلمنت لنگله را به عنوان دفاع میانی تخصصی در اختیار دارد. دیگر مهره های کومان رونالد آرائوخو و ساموئل اومتیتی هستند. سرمربی هلندی در نشست خبری پس از بازی گفت که آرائوخو به بازی بعدی برابر دیناموکیف و نیز اوساسونا نخواهد رسید و ترجیح داد از اومتیتی هم نامی نبرد. مدافع فرانسوی هنوز مصدوم است ولی چیزی تا بهبودی کامل فاصله ندارد ولی گویا در برنامه های کومان، جایگاه خاصی برای او نیست.

 

 

 

 

کومان برای بازی با دینامو کیف مجبور است از تیم دوم بارسا مدافع انتخاب کند. سانتی راموس، اسکار مینگِسا و آرنائو کوماس بازیکنانی هستند که شانس وارد شدن به فهرست بارسا برای دو بازی پیش رو را دارند هرچند احتمالا فرانکی دی یونگ که یک هافبک است، انتخاب کومان برای زوج دفاعی لنگله خواهد بود.

مصدومیت سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس و به دفاع رفتن دی یونگ هم باعث خواهد شد تا کومان دست به تغییراتی در خط میانی بزند. میرالم پیانیچ مهره ثابت خواهد بود و کنار او ریکی پویج یا کارلس آلنیا بازی خواهند کرد.

 

رونالد کومان (سرمربی) جرارد پیکه تیم ملی اسپانیا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی جرارد پیکه تیم ملی اسپانیا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد