Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج، بسیجیان این استان اقدام به تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع آن‌ها بین مردم نیازمند کردند.

او افزود: شش هزار و ۸۴۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی و یک هزار و ۳۵۲ باب از مساجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط بسیجیان این استان در ایام کرونا ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی اضافه کرد: ۲۰ هزار و ۵۶۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و ۳۸ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز تهیه و توزیع شد.

بیشنر بخوانید

فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس

او به یکی دیگر از اقدامات بسیج در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۲۳ کارگاه تولید ماسک در ایام کرونا در این استان فعال و ۲۴۰ هزار و ۱۰۰ ماسک نیز تولید و توزیع شد.

فولادی افزود: افتتاح سه واحد کارگاه قالی‌بافی و خیاطی در شهرکرد و بن، اعزام ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان، افتتاح ۳۳ واحد مسکن مددجویی با کمیته امداد و دو واحد محرومیت زدایی بسیج سازندگی، انعقاد تفاهم نامه با منابع و آب و فاضلاب در راستای اشتغال زایی و جهش تولید از دیگر اقدامات بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

او اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۵۰ سری جهیزیه نیز تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج بسته معیشتی اقلام بهداشتی مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه «بسته پیشنهادی» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهاد‌هایی درباره پادکست‌ها می‌پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می‌شود تا درباره پادکست گفتگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می‌رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان