Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:23:20 GMT

چهره محبوب کودکان و نوجوانان به دیار باقی شتافت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۱۸۵

چهره محبوب کودکان و نوجوانان به دیار باقی شتافت

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل کودک و نوجوان امروز در قم دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینهٔ تربیت مربی امروز (یکشنبه  2آذر) در سن ۶۷ به دیار باقی شتافت.

 

محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد- ۲ آذر ۱۳۹۹) روحانی ایرانی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین راستگو مبتکر شیوه خاصی از آموزش و تفریح برای کودکان است. راستگو همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد.

 

محمد حسین راستگو که یکی از اولین مجریان و کارشناسان مذهبی برنامه های کودک در حوزه کودکان و نوجوانان پس از انقلاب بود. لحن شیرین او در عین حال اجرای نقاشی با گچ با هر دو دست به طور همزمان با قصه گوئی اش در برنامه از جذابیت های کار او بود که خاطراتی را برای کوکان و نوجوانان و حتی ولدینشان در دهه شصت به یادگار گذاشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. راستگو در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمو راستگو حجت الاسلام راستگو ارتحال محمدحسن راستگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام حسینی در خطبه‌های نمازجمعه گفت: جنبشی که در دانشگاه‌های آمریکا به راه افتاده، موج بیداری دانشجویی علیه صهیونیستهاست و به اروپا نیز سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نشان داد دولت‌های غربی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند، برابر دانشجو و استاد نمی‌توانند چهره واقعی خود را مخفی کنند و دست به خشونت می‌زنند.

خطیب موقت نمازجمعه کیش، تاکید کرد: این بیدار‌ی و خیزش دانشجویی در اروپا و آمریکا جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به جهانیان نمایان کرد.

حجت الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد این بیداری توطئه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم غزه را نقش بر آب کند.

وی به سالروز خروج یکطرفه آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: باید از اتفاقات گذشته درس گرفت و این حرکت نشان داد دیپلماسی و میز مذاکره زمانی اثر بخش است که میدان قوی باشد.

خطیب موقت نمازجمعه کیش، با تبریک هفته معلم از زحمات معلمان کیش قدردانی و تاکید کرد: جایگاه معلم زمانی ویژه خواهد بود که برای وضعیت مسکن و معیشت آنان فکر اساسی شود، چرا که این مسائل بر سطح تعلیم و امنیت روانی معلمان تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام حسینی از مسئولان خواست با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات معلمان تلاش کنند و از معلمان هم خواست در ارتقا جایگاه و سطح دانش خود کوشا باشند.

وی خطاب به معلمان گفت: از روش و منش استاد شهید آیت الله مطهری الگو بگیرند.

خطیب موقت نمازجمعه کیش به اجرای طرح نور و رضایت مندی مردم از طرح نور اشاره کرد و با قدردانی از فراجا برای اجرای این طرح گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر طرح نور در کشور، دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی باید هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند.

حجت الاسلام حسینی، شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت و افزود: ایشان با تعلیم و پرورش شاگرادن خود، محور وحدت بین مذاهب اسلامی است.

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم