Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این دیدار  که عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز و در یک هوای بارانی وزمین لغزنده برگزار شد هر دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم بازی متعادلی را انجام دادند و لغزندگی بخشی از زمین ورزشگاه نیز برروی کیفیت بازی تاثیر نامطلوبی گذاشته بود  و همین امر نیز در گلی که میزبان دریافت کرد بی تاثیر نبود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۳۹ بازی با  اشتباه  بازیکن  تیم فجر در میانه میدان که  به زمین بر خورد کرد توپ به حسین دوستدار بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه  رسید و  این بازیکن اقدام  به شوت زنی کرد که در بین راه توپ به مدافع فجر برخورد کرد و تغییر مسیر داد و تبدیل به گل اول بازی شد.

در دقایق پایانی بازی با وجود تلاش بازیکنان فجر برای جبران گل اتفاقی رخ نداد و نیمه نخست با یک گل به سود میهمان پایان یافت .

در نیمه دوم نیز تیم فجر برای جبران گل خورده  تلاش خوبی را انجام داد اگر چه تیم میهمان هم خوب بازی کرد .

 سر انجام در دقیقه ۹۰ احسان الوان زاده با ضربه دقیق تور دروازه میهمان را به لرزه در آورد تا بازی مساوی شود و فجریها بازی باخته را با مساوی عوض کردند .

داور این دیدار احسان الوان زاده و ابوالفضل علایی از تیم فجرشهید سپاسی و همچنین حسین دوستدار و نعیما سید حسنی از تیم خوشه طلای با کارت زرد جریمه کرد .

 قشقایی شیراز تیم ملوان قوی سپید انزلی را شکست داد

همچنین در ورزشگاه شهدای نوشهر تیم شهدای قشقایی شیراز به مصاف تیم ملوان  قوی سپید انزلی که از انجام بازی خانگی محروم بود ، رفت و این تیم را شکست داد و به سه امتیاز شیرین  دست یافت .

در دقیقه ۹۰ بازی علی درخشان مهاجم تیم قشقایی از اشتباه مدافع تیم ملوان سود برد و با یک ضربه خوب گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا قشقایی ها با دست پر از شمال بازگردند و دست به کار بزرگی بزنند.

بدین ترتیب دقیقه ۹۰ برای شیرازی ها در نخستین هفته خوش یمن بود زیرا فجریها در این دقیقه گل مساوی را زدند و قشقایی ها هم در این دقیقه گل برتری به ثمر رساندند.

با پایان یافتن هفته نخست تیم قشقایی در رده چهارم جدول ایستاد و تیم فجر شهید سپاسی هم نهم شد، تیم خیبر خرم اباد در صدر ایستاد.

 در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس اخبار کنکور تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و یکم لیگ پرتغال دو تیم ژیل ویسنته و اروکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت در شب حضور یک ساعته علی علیپور با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

علیپور در این جدال چندان اثرگذار نبود و در ۶۰ دقیقه حضورش تنها یک بار اقدام شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپش با اختلافی زیاد از کنار دروازه بیرون رفت و بعد از مدافعان اروکا با حواس جمعی تمام به دنبال تعقیب علیپور بودند.

او در این بازی در ۷ دوئل پیروز شد و نکته حایز اهمیت این است که هیچ بازیکنی در جریان تساوی ۲-۲ این دو تیم این میزان پیروزی در نبرد های تک به تک را نداشته است.

علیپور ۲۸ ساله تا اینجای فصل در ۱۶ بازی تنها ۲ گل به ثمر رسانده که آخرین گل او به براگا بود و از آن مدت، در ۴ بازی حضورش بیشتر از دقیقه ۶۰ کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!