Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:53:20 GMT

دبیر جدید جامعه حضرت زینب(س) اصفهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۸۸۳

دبیر جدید جامعه حضرت زینب(س) اصفهان معرفی شد

گروه استان‌ها-دبیر جدید جامعه حضرت زینب (س) اصفهان معرفی و از اهداف و برنامه‌های خود در حرکت در مسیر استوار ولایت و تعامل سازنده با همه گروه‌ها در این جلسه گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ملیحه ضیایی چمگرانی به عنوان دبیر جدید جامعه حضرت زینب(س) اصفهان عصر امروز در جلسه معارفه اظهار داشت: امیدواریم حداقل با قدم‌هایی که در مسیر اهل بیت(ع) برمی‌داریم دِین خود را ادا کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اهداف و برنامه‌ها خود گفت: قصد داریم با دعوت از نخبگان و بانوان ولایی که دغدغه خدمت به نظام و انقلاب را دارند این جمع را گسترش دهیم که برای نخبه‌پروری، آینده جامعه و استحکام پایه‌های خانواده بیش از قبل با برنامه‌ریزی صحیح پیش برویم.

دبیر جدید جامعه حضرت زینب (س) برگزاری دورهای آموزشی از سبک زندگی، پرورش دختران جوان به عنوان مدیران موفق آینده جمهوری اسلامی، گسترش و فعال کردن شاخه‌های شهرستانی و تحقق حقوق مغفول مانده زنان را از جمله دیگر اهداف جامعه حضرت زینب برشمرد و افزود: همواره با چراغ راه قرار دادن فرامین گوهر بار پیرفرزانه انقلاب، با شروع جدی و محکم کار تشکیلاتی این مجموعه را با خلوص نیت و تقوا و پرهیز از بازی‌های سیاسی، به دور از سیاست‌زدگی و خودمحوری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید این حرکت در مسیر استوار ولایت و تعامل سازنده با همه گروه‌ها و نیروهای جبهه انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: جوان‌گرایی و سرمایه‌گذاری برای جوانان در جهت پیشبرد اهداف جامعه زینب(س)، آموزش تشکیلات، جریان‌شناسی، سواد رسانه، تحلیل سیاسی و برگزاری کلاس‌های بصیرت را در برنامه قرار داده‌ایم.

سبک زندگی داماد امام علی (ع)/ چرا همسر حضرت زینب (س) در کربلا حضور نداشت؟آخرین حضور فرمانده شهید زینبیون در سوریه+فیلمناگفته‌هایی از شهید کربلای خان‌طومان / شهیدی که فرستاده حضرت معصومه (س) برای حضرت زینب (س) شد

ضیایی ادامه داد: سیاست‌گذاری برای جوانان و پرورش نخبه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای آینده جمهوری اسلامی ایران و همچنین توجه به شایسته سالاری، تقویت خودباوری و عزت نفس در بین بانوان و نخبگان جامعه را باید توجه ویژه داشت.

وی معتقد است که توجه به خانواده و تربیت نسل آینده، ارائه نقدهای سازنده در ماه‌های باقی مانده از دولت یازدهم را باید در برنامه گنجانده شود تا بتواند گامی بلند در جهت بصیرت افزایی برای انتخاب دولت جوان ولایی و انقلاب برداشته شود.

به گزارش تسنیم، این برنامه به صورت مجازی و با حضور اعضا و برخی از همسران شهدا برگزار شد که به موجب آن ملیحه ضیایی سکان‌دار جدید دبیر جامعه حضرت زینب(س) اصفهان به مدت یک سال منصوب شد.

انتهای پیام/169/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است