Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:46:32 GMT

محموله آرد قاچاق در پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۹۴۵

محموله آرد قاچاق در پاکدشت کشف شد

حجت فضلعلی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت پاکدشت در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو باربری مشکوک و نسبت به توقف این خودرو اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۵ کیسه آرد کشف شد که به دلیل عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی، ضبط و با تشکیل پرونده، به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره صمت پاکدشت با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با سودجویان اقتصادی و عاملان قاچاق کالا و ارز گفت: شهروندان می‌توانند، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۲۴ به واحد بازرسی و نظارت، گزارش کرده و این اطمینان را داشته باشند که در اسرع وقت و با استفاده از امکانات موجود، با پدیده شوم قاچاق کالا مبارزه می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح تشدید نظارت بر عرضه روغن در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

فضلعلی افزود: با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی، گشت مشترک بازرسان واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و بازرسان شبکه بهداشت پاکدشت به منظور بررسی وضعیت فروش و عرضه روغن جامد و مایع در فروشگاه‌های انجام شد.

وی تصریح کرد: هر گونه افزایش خودسرانه قیمت به ویژه در خصوص اقلام ضروری سبد معیشتی شهروندان، با دقت و حساسیت، مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفان، مطابق مقررات رفتار می شود.

رئیس اداره صمت پاکدشت تأکید کرد: با توجه به کمبود برخی اقلام خوراکی از جمله روغن جامد در برخی از مناطق پاکدشت، برخی از فروشندگان سودجو اقدام به فروش اجباری برخی از کالاهای خود به مردم کردند که این امر تخلفی آشکار است و با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: حق انتخاب کالا یکی از مهمترین حقوق مصرف کنندگان است که همواره از سوی قانونگذار بر آن تاکید می‌شود.


آبگرفتگی معابر سطح فرون‌آباد پاکدشت برطرف شد
شهردار شهر فرون آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: بر اثر بارش شدید باران طی دو روز گذشته، بخش‌هایی از شهر دچار آبگرفتگی شد که با حضور به موقع عوامل شهرداری، این مشکل در کمترین زمان برطرف شد.

کوروش میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهر فرون‌آباد در ضلع جنوبی محور امام رضا(ع) و ارتفاعات موسوم به چهل‌قز و سنگتراشان واقع شده و این امر باعث می‌شود تا در هر بار بارش نزولات جوی، حجم زیادی از آب که با مقادیر بسیاری از زباله پلاستکی همراه است، به سمت این شهر حرکت کند.

وی گفت: عبور کانال انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران از داخل فرون‌آباد نیز به افزایش میزان ورودی آب به سمت این شهر منجر می‌شود که تلاش شده تا در فصل تابستان با نصب بلوک سیمانی و لایروبی کانال، ظرفیت انتقال آب افزوده شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای امروز در مناطقی از شهر فرون‌آباد آبگرفتگی‌هایی رخ داده بود که با حضور به موقع عوامل شهرداری این مشکل برطرف شد.

میرزایی اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری تهران و فرمانداری پاکدشت، شهرداری فرون‌آباد در آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا در برابر هر گونه سیل مقابله کند.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف آباد و سه شهر فرون آباد، پاکدشت و شریف آباد در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت فرون آباد ورامین کالای قاچاق پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت فرون آباد ورامین کالای قاچاق پاکدشت وزارت صنعت معدن و تجارت فرون آباد ورامین کالای قاچاق پاکدشت اخبار کنکور شهر فرون آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند

به گزارش صدای ایران، استاندار تهران با اشاره به نام شهرستان‌های غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

علیرضا فخاری در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهر‌های این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

مباحث اقلیمی و جمعیتی باید به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا با عدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جا‌هایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند