Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:20:12 GMT

باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۱۰۹

باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد

محبت جمالی نیا گفت: باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد بلکه بصورت راهنمایی و اطلاع از محدودیت ها و ممنوعیت ها در منع تردد پلاک غیربومی در شهرستان صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در حاشیه بازدید از روند کنترلی مبادی ورودی و خروجی شهرستان سرپل ذهاب در جهت محدودیت های کرونایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در راستای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در مبادی ورودی شهرستان سرپل ذهاب کنترل و ایست با همکاری نیروی انتظامی شهرستان با نگاه آگاه سازی و راهنمایی منع تردد پلاک های غیربومی در شهر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد بلکه بصورت راهنمایی و اطلاع از محدودیت ها و ممنوعیت ها در منع تردد پلاک غیربومی در شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان‌ تاکید کرد: حسب دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا از روز گذشته اول آذرماه به مدت دو هفته تردد برای خودروهای پلاک غیربومی در شهرسرپل ذهاب ممنوع و ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد نیز تردد برای خودروهای پلاک بومی درسطح شهرستان حادث است.

وی ادامه داد: با توان و ظرفیتی که در مدیریت نیروی انتظامی شهرستان دیده شده در طول سنوات چندماه مبارزه با انتقال ویروس کرونا، روند تردد خوب کنترل می شود.

جمالی نیا گفت: کسانی که با این علم و اطلاع از ممنوعیت تردد داشته باشند بالغ بر یک میلیون تومان جریمه خواهند شد لذا لازم‌است با همکاری هم دستورالعمل ها را رعایت کنیم تا بتوانیم ریشه بیماری کرونا در این شهرستان را بخشکانیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند