Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@09:45:14 GMT

طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت علیه کرونا

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۴۵۲

‍‍‍‍‍‍

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح مشترکی با وزرات بهداشت با حضور چند هزار تیم پزشکی برای مبارزه با بیماری کرونا تهیه کرده ایم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردارمحمدحسین سپهر در برنامه گفتگوی خبری ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: سازمان بسیج مستضعفین با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در زمینه مبارزه با کرونا تعامل خوبی دارد و طرح مشترکی را در این زمینه تهیه کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این طرح در هفته گذشته به تمام استانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی و رده‌های سپاه و بسیج ابلاغ شد و هدف این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس است.

او گفت: برای مبارزه با ویروس کرونا، هیچ راهی جز تشخیص و شناسایی سریع بیماری و بیماران نداریم و بعد شناسایی مبتلایان، باید آن‌ها را سریعاً ایزولاسیون، قرنطینه و درمان کنیم و افراد مرتبط با آن‌ها را هم باید شناسایی و در خانه‌ها و مکان‌ها خاص قرنطینه کنیم.

سردارمحمدحسین سپهر گفت: این طرح علمی، تجربی و امیدوار کننده است و تمام خدمات توسط چند هزار تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، مراقبین سلامت و بسیجیان انجام می‌شود که این افراد محله به محله، پایگاه به پایگاه و خانه به خانه را پایگاه سلامت قرار می‌دهند.

او گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تامین پزشک، پرستار و کادر خدماتی بیمارستان‌ها توسط جامعه پزشکی بسیج، آموزش و توانمند سازی مردم در رسانه‌های عمومی، مساجد و اماکن عمومی، ضد عفونی اماکن عمومی، تولید و توزیع ماسک، توزیع اقلام بهداشتی، تامین نیاز‌های محرومین و نهضت کمک‌های مومنانه به مردم آسیب دیده ازکرونا از اقدامات بسیج بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ۱۷ میلیون ماسک، روزانه در کارگاه‌های بسیج تولید می‌شود و توان صادرات آن را در قالب استاندارد‌های جهانی داریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گفتگوی خبری ، هفته بسیج ، کمک های مومنانه ، محرومیت زدایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گفتگوی خبری هفته بسیج کمک های مومنانه محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند