Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی پکان و شهرخودرو حواشی خاص خود را داشته است.

دو درگیری درپایان دیدار تیم های پیکان و شهر خودرو باعث شد آخرین دیدار هفته دوم لیگ بیستم با حواشی بسیاری به پایان برسد. 

به گزارش طرفداری، آخرین دیدار هفته دوم لیگ بیستم عصر امروز برگزار شد. دیداری که در ابتدا قرار بود روز گذشته در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود اما در نهایت به دلیل بارش شدید باران نیمه کاره ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق را می توان اولین حاشیه مربوط به بازی تیم های پیکان و شهرخودرو دانست، دیداری که در نهایت با حساب یک بر صفر به سودخودروسازان و البته با اخباری مبنی بر درگیری برخی عوامل دو تیم به پایان رسید.

پایان دیدار دو تیم با دو درگیری موازی یکدیگر همراه شد. اتفاقاتی که با درگیری های لفظی از بیست دقیقه پایانی بازی آغاز شد و به نوعی می توان آن بگومگوها را آتش زیر خاکستر دانست که در نهایت با سوت پایان بازی توسط داور شعله کشید! اما اصل ماجرا چه بود؟

گویا از میانه های نیمه دوم دیدار دو تیم سرمربی و نیمکت نشینان تیم شهرخودرو بازیکنان تیم پیکان را به اتلاف وقت متهم می کردند و همین باعث شد تا یکی دو بار درگیری لفظی به وجود بیاورد تا اینکه پس از سوت پایان بازی، کادرفنی پیکان با توجه به حواشی ایجاد شده سعی داشت بازیکنان خود را زود از زمین خارج کند اما مسئله اتلاف وقت گویا چیزی نبود که از ذهن کادرفنی شهرخودرو خارج شود و به همین دلیل درگیری لفظی بین آنها که این برد را بی ارزش می دانستند و کادرفنی پیکان که حرف های تیم حریف را تنها بهانه ای برای توجیه شکست می دانستند، همچنان وجود داشت تا اینکه با وساطت حاضرین در میدان کادر فنی دو تیم به رختکن رفتند تا این قائله خاتمه پیدا کند. 

البته رحمتی در کنفرانس خبری هم از خجالت تارتار درآمد.

اما دومین درگیری که به طور موازی اتفاق افتاد به گلایه های حمیداوی، مالک تیم شهرخودرو بر می گشت. گویا او که به مانند کادر فنی تیمش به پیکانی ها بابت حرکات دروازه بانشان اعتراض داشت پس از پایان بازی به زمین آمد و اعتراض تند خود را بروز داد. اما در این میان حرف های حمیداوی و درگیری های لفظی به وجود آمده، بین او و برخی پیکانی ها به مذاق ناظر بازی خوش نیامد و او با نزدیک شدن به مالک شهرخودرو به او تذکر داد که حضورش در زمین چمن هم غیرقانونی است چه برسد به این که بخواهد شکایت از بازی تیم حریف را این گونه بروز دهد. 

اعتراض ناظر بازی به حمیداوی دومین درگیری پایان این بازی بود چرا که برخی اطرافیان حمیداوی اعتراض به او را تاب نیاوردند و با ناظر بازی درگیر شدند. این قائله نیز خاتمه یافت و در نهایت هم مالک و هم ناظر به رختکن رفتند و عوامل هر دو تیم برای سوار شدن به اتوبوس و خروج از ورزشگاه آماده شدند.

بیشتر بخوانید

پیکان 1-0 شهر خودرو / پایان 66 دقیقه باقی مانده با یک پنالتی از دست رفته و یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناظر بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم

سرمربی بایر لورکوزن می‌گوید تیمش به دنبال این است که فصل را بدون باخت به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ ممکن است نه تنها در تاریخ بایر لورکوزن که در فوتبال جهان ثبت شود. در حالی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، لورکوزن هنوز حتی یک بازی را نباخته و به‌سرعت به سمت سه‌گانه طلایی پیش می‌رود. لورکوزن قبلا بوندسلیگا را برده و پس از ۳۲ هفته، ۸۴ امتیاز دارد (۲۶ برد، شش تساوی، بدون باخت). تنها دو بازی در بوندسلیگا باقی مانده و لورکوزن باید برابر بوخوم و آوگسبورگ قرار گیرد.

به گزارش بیلد، ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن بعد از برد ۵ بر یک تیمش برابر اینتراخت فرانکفورت گفت: ما می‌خواستیم بدون شکست بمانیم و این کار را دوباره انجام دادیم. این چالش ماست که در طول یک فصل بدون شکست بمانیم، یک چالش بزرگ. فقط دو بازی باقی مانده است و اگر آن را انجام دهیم، عالی خواهد بود. تلاش می‌کنیم در دو بازی باقی‌مانده هم شکست نخوریم و بتوانیم فصل را بدون باخت به پایان ببریم. سطح ما عالی است اما همیشه رو به جلو حرکت می‌کنیم و تمرکز ما روی بهتر شدن است. در فوتبال باید فقط به بازی بعد فکر کنید و بازی بعدی یک بازی بزرگ برای ماست. امیدوارم شانس حضور در فینال اروپا را داشته باشیم و بتوانیم با حذف رم به دیدار نهایی برسیم.

لورکوزن دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا را نیز با برد به پایان رساند و توانست رم را شکست دهد و این هفته دیدار برگشت را با این تیم برگزار خواهد کرد و در نهایت اوایل خرداد در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن خواهد رفت.

این که آلونسو هر سه جام را بگیرد یا نه، دیگر چندان مهم نیست. قهرمانی در بوندسلیگا، اولین قهرمانی تاریخ لورکوزن بود و کسب آن موفقیتی تاریخی محسوب می‌شود و تا همین جا هم ارزش کار آلونسو بسیار بالاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!