Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:23:52 GMT

کرونا در آمریکای لاتین طی یک روز صدها قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۷۵۸

کرونا در آمریکای لاتین طی یک روز صدها قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیوع کرونا در کشورهای آمریکای لاتین همچنان ادامه دارد و طی شبانه‌روز گذشته تعداد زیادی از مردم کشورهای این حوزه به این ویروس مبتلا شده و یا بر اثر ابتلا به کووید -۱۹ جان باخته‌اند.

برزیل

وزارت بهداشت برزیل امروز یکشنبه ۲۲ نوامبر اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با مرگ ۳۷۶ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶۸ هزار و ۹۸۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان به کرونا نیز با شناسایی ۳۲ هزار و ۶۲۲ مورد جدید طی این مدت به ۶ میلیون و ۵۲ هزار و ۷۸۶ نفر افزایش یافت.

سائوپائولوی برزیل با یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۴۳۵ مورد ابتلا و ۴۱ هزار و ۲۵۶ مورد فوتی بیشترین آسیب را از کووید -۱۹ در این کشور دیده است.

در این گزارش شمار بهبودیافتگان کرونا در برزیل نیز ۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۵۸ نفر اعلام شد.

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک نیز امروز یکشنبه از فوت ۵۵۰ نفر دیگر طی یک روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. مجموع کل قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۱ هزار و ۳۷۳ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان به کرونا با شناسایی ۶ هزار و ۷۱۹ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته، به ۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۶۸۸ نفر افزایش یافت. همچنین ۷۷۴ هزار و ۹۳۰ بیمار نیز بهبود یافتند.

مکزیک با بیش از ۱۲۶ میلیون جمعیت یازدهمین کشور جهان به لحاظ فراوانی موارد ابتلا به کرونا به شمار می‌رود. اولین مورد ابتلا به کرونا در مکزیک ۲۸ فوریه و اولین مورد فوتی نیز ۱۹ مارس به ثبت رسید.

آرژانتین

وزارت بهداشت آرژانتین در آخرین گزارش امروز خود اعلام کرد: ۱۱۲ بیمار مبتلا به کووید -۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند، به این ترتیب مجموع قربانیان به ۳۶ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.

شمار مبتلایان به کووید -۱۹ با شناسایی ۷ هزار و ۱۴۰ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته، به ۱ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۸۲ نفر رسید. همچنین شمار بهبودیافتگان در آرژانتین نیز به ۱ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۵۳ نفر افزایش یافت.

آرژانتین به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه نهم جهان قرار دارد.

کلمبیا

بر اساس جدیدترین آمار وزارت بهداشت کلمبیا، شمار قربانیان کووید -۱۹ در این کشور طی یک روز گذشته با مرگ ۱۷۵ نفر دیگر به ۳۵ هزار و ۱۰۴ تن رسید.

شمار مبتلایان به کرونا در کلمبیا نیز با شناسایی ۷ هزار و ۴۹ مورد جدید طی این بازه زمانی به ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۴۹۳ نفر افزایش یافت. شمار بهبودیافتگان هم به ۱ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۹۲۳ تن رسیده است.

نخستین مورد ابتلا به کرونا در کلمبیا ۶ مارس شناسایی و اولین مورد مرگ نیز ۲۲ مارس ثبت شد. کلمبیا به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه دهم جهان قرار دارد.

شیلی

وزارت بهداشت شیلی امروز درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور اعلام کرد که شمار قربانیان با مرگ ۲۷ بیمار دیگر در شبانه‌روز گذشته به ۱۵ هزار و ۳۰ نفر رسید.

همچنین با شناسایی ۱۵۵۸ مورد جدید شمار مبتلایان به ۵۳۹ هزار و ۱۴۳ نفر افزایش یافت. تاکنون ۵۱۴ هزار و ۵۸۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در شیلی سلامتی خود را باز یافته‌اند.

پرو

به گزارش وزارت بهداشت پرو، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با فوت ۶۵ تن دیگر طی شبانه‌روز گذشته به ۳۵ هزار و ۵۴۹ نفر افزایش یافته است.

با شناسایی ۸۱۶ مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در پرو نیز به ۹۴۸ هزار و ۸۱ تن رسید. تاکنون ۸۷۶ هزار و ۳۹۹ تن از بیماران کرونایی در پرو سلامتی خود را بازیافته‌اند.

اولین مورد ابتلا به کرونا در پرو ۶ مارس و اولین مرگ ناشی از این بیماری نیز در ۲۰ مارس شناسایی شد. پرو به لحاظ شمار قربانیان کرونا در جایگاه دوازدهم جهان قرار دارد.

کد خبر 5078105

منبع: مهر

کلیدواژه: آمریکای لاتین ویروس کرونا شیلی آرژانتین مکزیک ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عربستان سعودی جو بایدن دونالد ترامپ ایران افغانستان روسیه ویروس کرونا مناقشه قره باغ لبنان مبتلایان به کرونا کرونا در این کشور شمار مبتلایان شبانه روز گذشته نفر افزایش یافت ویروس کرونا ابتلا به کرونا شمار قربانیان وزارت بهداشت ۱ میلیون مورد ابتلا اولین مورد مورد جدید نفر رسید ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطع درختان تنومند در خلخال (عکس) قطع درختان در پارک جنگلی مشگین‌شهر!

دیگر خبرها

  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو
  • ۱۰ ناشر لاتین و ۳۱ ناشر عرب به نمایشگاه آمدند
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)