Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در نیمه اول برابر تورینو نمایش خوبی ارائه نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر امشب در مسابقه ای که ابتدا با دو گل از تورینو عقب افتاده بود نهایتاً توانست چهار بار دروازه حریف خود را باز کند تا علاوه بر رقم زدن یک بازگشت فوق العاده سه امتیاز ارزشمند را به حساب خود اضافه کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته در پایان بازی گفت:

” من می خواستم عزم ،خشم و آتشی را ببینم که در فصل گذشته دیدم.  تاکنون ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم. شما برای پیروزی به همه چیز احتیاج دارید. علاوه بر هوش و تاکتیک به قلب و پا نیز نیاز دارید.  ما باید آماده باشیم تا آستین بالا بزنیم و برای تک تک نتیجه ها بجنگیم. من نیمه اول را دوست نداشتم زیرا اساساً بازی خوبی نمی کردیم.  من امیدوارم که این بتواند به عنوان یک زنگ خطر باعث بیداری ما شود.”

کونته در ادامه گفت:

” من می دانم که من بچه های باهوشی در اختیار دارم که می توانند وضعیت را در لحظات دشوار ارزیابی کنند.  هنگامی که من در مورد حل مشکلات صحبت می کنم برخی از موقعیت ها بیش از حد مورد تأکید قرار می گیرند و اگر کسی آن را پیگیری کند باعث نا امیدی من می شود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتونیو کونته ایتالیا اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید