Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجف صفری فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: اکیپ‌های گشت پایگاه‌های چابهار، کنارک، پسابندر، پزم، رمین، بریس و نیرو‌های ستاد فرماندهی یگان به همراه نیرو‌های پایگاه دوم دریابانی کنارک به منظور انجام وظایف ذاتی خود به دریا عزیمت و در حوزه استحفاظی پایگاه‌های چابهار و کنارک موفق به شناسایی و توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف که در حال صید با گرگور بودند به همراه بیش از ۱۰ عدد قفس گرگور برای استفاده در صید غیرمجاز، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: شناور‌های مذکور برای سیر مراحل قانونی به اسکله‌های صیادی هفت تیر چابهار و کنارک انتقال یافتند.

او  ادامه داد: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی بندر صیادی پسابندر گشت دریایی نیرو‌های پایگاه پسابندر در حین گشت زنی در منطقه تعدادی شناور متخلف کلاس قایق در حال صید غیرمجاز رویت که با مشاهده نیرو‌های حفاظت از منابع آبزیان متواری شده و تعداد چهار طاقه تور غیرمجاز از آن‌ها کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه پسابندر منتقل شد.

براساس آخرین آمار‌های استخراج شده یکهزار و ۲۶۵ فروند قایق فایبرگلاس، ۱۶۳ فروند قایق چوبی، ۴۳۶ فروند لنج یخی و ۵۲۴ فروند لنج سردخانه دار با ۲۱ هزار و ۷۸۱ نفر صیاد دائمی و فصلی در قالب ۳۴ تعاونی صیادی در حوزه اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات سیستان وبلوچستان توقیف کشتی صیادان کنارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است