Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم میوندالن با شکستی دیگر در لیگ برتر نروژ روبرو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم میوندالن امشب با دروازه‌بانی سوشا مکانی هفدهمین شکست فصل را برابر کریستیان ساند با نتیجه یک بر صفر پذیرا شد. اولوستاد در دقیقه سوم بازی دروازه مکانی را باز کرد.

تیم میوندالن با 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر نروژ قرار دارد و نامزد سقوط به دسته پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی ارزشمند یاران سوشا مکانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال تایلند با پیروزی مقابل تاجیکستان به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا (هفدهمین دوره این مسابقات به‌میزبانی تایلند و شهر بانکوک) از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی سه بر سه در وقت‌های قانونی و سپس وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه شش بر پنج به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کند. در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند. در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضدحمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی سه بر دو شود. در ادامه بازی و در سه دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان پنج اخطاره شد و علاوه‌بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان آن‌ها، شرایط خطرناک‌تر بود.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد. سرانجام در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ شاگردان وحید شمسایی با ازبکستان دیدار کردند تا تکلیف دیگر فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود و برنده این بازی که به ضربات پنالتی کشیده شده است باید در فینال هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا با تایلند صف‌آرایی کند.

کد خبر 748157

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند