Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: طی روز اول اجرای طرح حدود 14 خودروی با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرستان داشته‌اند برگشت داده شده و دو خودرو نیز اعمال قانون شده‌اند.

محمد علی آخوندی، امروز یکشنبه دوم آذر در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان خوسف اظهار کرد: اصناف و مردم در شهرستان خوسف از زمان اجرای محدودیت‌های جدید پروتکل‌های بهداشتی را در حد بسیار خوبی اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه لازم است از همکاری مردم و اصناف و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظام و بسیجی تقدیر و تشکر کنیم، افزود: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به صورت روزانه به ریاست استاندار برگزار می‌شود و مصوبات ستاد استانی و دستور العمل‌ها و آیین نامه ابلاغی باید به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

آخوندی با اشاره به اجرای طرح محله محور به عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی در شهر خوسف ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 16 گروه 3 نفره تا 5 نفره تشکیل شده ست.

وی با اشاره بر اجرای طرح محدودیت‌های تردد در ورودی و خروجی شهر خوسف خاطرنشان کرد: طی روز اول اجرای طرح حدود 14 خودروی با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرستان داشته‌اند برگشت داده شده و دو خودرو نیز اعمال قانون شده‌اند.

آخوندی از همه شهروندان خواست با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات بی مورد و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهم خود را در بهبود سلامت جامعه و قطع زنجیره شیوع کرونا ایفا کنند.

فرماندار خوسف ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه مردم به زودی شاهد از بین رفتن این بیماری منحوس در کشور و جهان باشیم.

وی حفظ سلامت مردم را خط قرمز مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای محدودیت‌های ابلاغی از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد شد.

فرماندار خوسف ادامه داد: طی روز اول اجرای طرح 59 مورد بازرسی از اصناف و فروشگاه‌های سطح شهرستان صورت پذیرفته و به پنج واحد تذکر داده شده است.

آخوندی با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت شهرستان در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند از بخشداران و اداره امور عشایری خواست اطلاع رسانی‌های بیشتری در راستای آشنایی مردم با دستور العمل‌های ابلاغی صورت پذیرد.

فرماندار خوسف یادآور شد: افراد و گروه‌هایی که دارای خودروی پلاک غیر بومی هستند و در این شهرستان ساکن و یا مشغول به کار هستند می‌توانند با همراه داشتن مدارک و مستندات مربوطه به دستگاه‌های متولی مراجعه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نسبت به دریافت گواهی تردد از فرمانداری اقدام و به ذینفعان تحویل دهند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خوسف فرماندار خوسف اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟