Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: باتوجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، محدودیت و ممنوعیت‌هایی در جاده‌ها و خیابان‌های این شهرستان اجرا می‌شود.

او با اشاره به نحوه اجرای این طرح در مهاباد که دارای وضعیت نارنجی است، افزود: ورود تمامی خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه اعمال قانون در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با کد ۲۱۷۷ اعمال می‌شود. همچنین تردد شهروندان از ساعت۲۱۰۰شب تا ۴ صبح ممنوع و توسط دوربین‌های داخل شهر و گشت‌های انتظامی کنترل می‌شود.

توحیدی اضافه کرد:این طرح شامل تردد خودرو‌های امدادی درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر و همچنین شامل کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت با محل کار آن‌ها در یک نقطه قرار ندارد، هموطنانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور موعد مقرر تعیین شده با ارائه مدارک هستند نخواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کرونا ویروس محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران