Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل مدودف قهرمان مسابقات فینال تور ATP شد.

دنیل مدودف بار دیگر از شکست پیروزی ساخت و با برتری برابر دومینیک تیم، قهرمان مسابقات فینال تور ATP شد.

به گزارش طرفداری، در ديدار پايانى مسابقات فينال تور ATP، اين دنيل مدودف بود كه بار ديگر از شكست پيروزى ساخت و با شكست 1-2 دومينيک تيم قهرمان شد. در ست نخست، تيم گيم سرويس سوم مدودف را بريک كرد و در ادامه با كسب تمام گيم هاى خود، 4-6 به پيروزى رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ست دوم هر دو تنيسور تا آستانه بريک يكديگر پيش رفتند اما در نهايت هر دو تمام گيم هاى خود را پيروز شدند تا كار به تاى بريک كشيده شود؛ در تاى بريک، دنيل مدودف على رغم اينكه 2 امتياز عقب افتاد، توانست 7 امتياز متوالى كسب كند تا 2-7 پيروز شود و كار را به ست سوم بكشاند. اتفاق ست اول در ست سوم تكرار شد و اين بار مدودف در گيم سرويس سوم تيم برنده شد تا دست بالاتر داشته باشد. در ادامه مدودف در تمام سرويس هاى خود به پيروزى رسيد تا بار ديگر بازى باخته را با پيروزى عوض كند و قهرمان تور فينال ATP شود.

دنیل مدودف

دنيل مدودف كه دومين حضور خود در اين مسابقات را تجربه مى كرد، با كسب 1500 امتياز كامل لندن را ترک خواهد كرد. سال 2009 كه شروع مسابقات پايان فصل در لندن بود، با قهرمانى نيكولاى داويدنكو به پايان رسيد و سال 2020 كه آخرين دوره اين مسابقات در لندن است نيز با قهرمانى تنيسور روسى ديگر به پايان رسيد. دنيل مدودف فصل 2020 را با 10 پيروزى متوالى به اتمام رساند كه اين 10 پيروزى شامل قهرمانى در مسترز پاريس و فينال تور ATP مى شود. مدودف ضمن پيروزى مقابل 3 تنيسور برتر رنكينگ ATP، اولين تنيسورى شد كه با شكست 3 نفر برتر دنيا قهرمان فينال تور ATP مى شود و چهارمين بازيكن تاريخ تنيس است كه در يک تورنمنت، 3 تنيسور برتر جهان را شكست مى دهد. دومينيک تيم نيز با كسب 800 امتياز در اين مسابقات به كار خود پايان داد. 

بیشتر بخوانید:

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

وقتی نیکولای داویدنکو جهان تنیس را شگفت زده کرد و قهرمان مسابقات پایان فصل شد

مسابقات فینال تور ATP | دومینیک تیم با شکست نواک جوکوویچ برای دومین سال متوالی راهی فینال شد

مسابقات فینال تور ATP | دنیل مدودف با ثبت بازگشتی فوق العاده، رافائل نادال را شکست داد و فینالیست شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات فینال تور ATP دنیل مدودف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد