Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، حسن حاجی‌زاده در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در طول سه سال و چند ماه از عمر شورای پنجم می‌گذرد و بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم مربوط به مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان ٣٢تختخوابی شهرستان سیریک بوده است.

وی افزود: مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک همچنین در نشست با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر وقت و دکتر جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی در تهران مطرح کرده‌ایم ولی متاسفانه تغیر محسوسی تاکنون مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌زاده گفت: بیمارستان سیریک در حد یک بستر درمان هم امکانات ندارد و مردم انتظار دارند پس از چند سال از افتتاح این بیمارستان، قدم‌های لازم برای رفع مشکلات  موجود برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک ادامه داد: کمبود پزشک متخصص، نداشتن اتاق عمل، سنوگرافی، رادیولوژی برخی از مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک است.

وی خاطرنشان ساخت: دستگاه سونوگرافی با مشارکت خیرین خریداری شده ولی متاسفانه به دلیل نبود پزشک متخصص هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود همچنین به‌دلیل کمبودها و دیگر مشکلات، خدمات به‌صورت کامل در این بیمارستان انجام نمی‌شود و  برخی از بیماران  برای ادامه درمان به شهرستان میناب اعزام شوند.

حاجی‌زاده احداث و راه‌اندازی خانه‌های بهداشت روستایی در جای جای شهرستان را یکی  از خواسته‌های مردم شهرستان دانست.

در ادامه این نشست حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از شورای شهرستان سیریک که دلسوزانه مشکلات را پیگیری می‌کنند و  همچنین از خیرین سیریکی که مشارکت خوبی در امر توسعه بیمارستان سیریک داشتند، گفت: مردم و خیرین در شهرستان سیریک از ما بیشتر مایه گذاشتند و ما عقب هستیم لازم است برای رفع مشکلات بهداشت و درمان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی کمبود پزشک متخصص را یک مشکل سراسری دانست و اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این بیمارستان سامان یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به معاونین خود ماموریت داد مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان را در شهرستان سیریک با جدیت هرچه بیشتر مورد پیگیری قرار دهند و نسبت و تامین پزشک متخصص و راه‌اندازی بخش‌های بیمارستان امام سجاد سیریک، راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در روستاها مورد بررسی قرار گیرد. 

دکتر فرشیدی در پایان با اشاره به جمعیت 15 هزار نفری بخش بمانی گفت: مرکز درمانی این بخش به‌زودی به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان درمان سونوگرافی وزارت بهداشت سیریک بهداشت و درمان شهرستان سیریک علوم پزشکی پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد