Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمایت دولت عامل اختلاف موجر و مستاجر»و«تضییع حقوق عامه منجر به پلمپ محل دپوی پسماندها شد» عناوین مهم روزنامه های امروز زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صفحه نخست روزنامه های مردم نو، صدای زنجان در زنجان به شرح زیر است.

 

روزنامه مردم نو: «تضییع حقوق عامه منجر به پلمپ محل دپوی پسماندها شد»

روزنامه صدای زنجان: «حمایت دولت عامل اختلاف موجر و مستاجر»

 

پایان پیام/73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه مردم نو روزنامه صدای زنجان روزنامه های زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است

امام جمعه همدان با بیان اینکه رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است گفت: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولان، انجام دادن وظایف آنهاست اظهار داشت: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

طرح نور، تأثیرات خوبی در جامعه داشت

وی بیان کرد: اتفاقات نشان داد رها کردن این فضا به ضرر تمام مردم، خانواده‌ها و جوانان است،حتی عده‌ای ممکن است بگویند که حجاب را قبول ندارند اما فارغ از این مسائل، واقعیت این است که این فضا رو به سمتی است که آسیب همگانی ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم عنوان کرد: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند، به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم افزود: بالغ بر 27 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست بیان کرد: در بازار لباس‌های تولید و عرضه می‌شود و و بعد ما به افرادی که از این لباس‌ها استفاده می‌کنند، انتقاد می‌کنیم.

وی اظهار داشت: کار فرهنگی لازم است ضمن اینکه همه به این مسئله قائل هستند و باید در این زمینه ورود کنند. دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

امام جمعه همدان گفت: آموزش و پرورش، صدا و سیما، مدیریت شهری و اغلب دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند کار فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف انجام دهند و اقدامات پلیس آخرین مرحله این فرایند است.

مردم باید اثرات سفرها و قراردادها با خارج از کشور را در زندگی خود ببینند

آیت‌الله شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا اشاره و تصریح کرد: در حوزه روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، مهم این است که توافقنامه‌ها به نفع مردم و کشور باشد چرا که توافقنامه ها به شرط پیگیری دولت چالش جدی برای تحریم‌ها به حساب می‌آیند و مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند.

نماینده ولی فقیه در همدان به روز کارگر اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است و حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است ضمن اینکه باید از تولید به معنای واقعی حمایت کرد تا کارفرما نیز بتواند از جامعه کارگری خود حمایت کند.

مدعیان دروغین حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند

وی با اشاره به به تجمع دانشجویان در کشورهای آمریکایی با هدف حمایت از فلسطین و ضرب و شتم آنها اظهار داشت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است در حالی که وقتی عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

وی به سریال مشاور در صدا و سیما نیز گریزی زد و افزود: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند