Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا مرادی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مدت یک ماهه آبان ماه سال جاری ۵۶۷ نفر از موارد بستری بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در بخش آی سی یو بستری شده‌اند.

وی افزود: موارد بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه ۶ هزار و ۷۹۲ نفر و تعداد موارد مبتلا به کووید که تست پی سی آر داده‌اند ۱۲ هزار و ۳۹۸ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش جانباختگان کرونایی در آبان ماه، تصریح کرد: در آبانماه تعداد ۳۷۶ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلاء به کرونا با معیارهای تشخیصی قطعی جان خود را از دست دادند که این میزان در مقایسه با مهر ماه، افزایش ۸۱ درصدی داشته است.

مرادی ادامه داد: در مدت یک ماهه گذشته تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه ۱۰۵ درصد افزایش داشته که به همین علت تعداد بستری‌ها نیز ۸۰ درصد نسبت به ماه گذشته بیشتر شده است.

وی گفت: ۸۰ درصد جانباختگان کرونایی در کرمانشاه از افراد بالای ۵۰ سال هستند.

کد خبر 5078204

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بسیج بارش برف شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم

سید محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه استان تهران از جمله استان هایی است، که بالاترین تعداد بناهای ناپایدار را دارد و به لحاظ تعدادی بیش از ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم، که تعداد خطرناکی است.

وی گفت: ما انتظار داریم که در سال جاری با تعامل و همکاری اعضای شوراهای شهر جهش جدی تری در بازآفرینی شهری داشته باشیم و بتوانیم حداقل بازآفرینی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران را شروع کنیم و ۴۰۰ هزار بازآفرینی شهری را در پایان سال ۱۴۰۳ در این استان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم حق دارند، که ۵۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه و بازآفرینی شهری را داشته باشند و اعضای شورای شهر می توانند، این تخفیف را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

کد خبر 6092596

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد