Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@17:01:03 GMT

شناسایی سود ۳۵۲۶ریالی به ازای هرسهم "پتایر"

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۰۹۲۴

شناسایی سود ۳۵۲۶ریالی به ازای هرسهم 'پتایر'

شرکت تولیدی ایران تایر ۲۸۶میلیارد ریالی، برای هرسهم ۳هزار و ۵۲۶ریال سود شناسایی کرد. به گزارش پول نیوز، شرکت تولیدی ایران تایر در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد توانسته در این دوره نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته سود عملیاتی شرکت را ۲۰۸درصد افزایش دهد و به مبلغ یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریال دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت طی این دوره سود خالص را با افزایش ۱۷۳درصدی به یک هزار و ۱۰میلیارد ریال و سود انباشته را با رشد ۴۸درصدی به یک هزار و ۲۷۰میلیارد ریال رساند.
فروش «پتایر» در این مدت به مبلغ ۴هزار و ۱۶۹میلیارد ریال رسیده است که سود ناخالص شناسایی شده از این محل به مبلغ یک هزار و ۱۳۷میلیارد ریال بالغ شده است.
شرکت ایران تایر در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که برای کل سال مالی جاری تولید و فروش ۲۷هزار تن را پیش بینی کرده که در ۶ماهه ابتدایی سال توانست ۵۰درصد از هدف کل سال خود را تحقق ببخشد و در عملکرد شش ماهه نیز ۱۰۰درصد هدف خود را پوشش داده است.
این شرکت به دنبال تکمیل طرح توسعه و انتقال کارخانه به مهدی شهر سمنان دارای سه فاز است که در فاز اول ایجاد ظرفیت به میزان ۲۵هزارتن تایر رادیال سبک در سال را پیش بینی کرده  و فاز دوم انتقال ظرفیت به میزان ۱۵هزار تن رادیال سواری در سال از کارخانه فعلی واقع در تهران به مهدی شهر سمنان است. در فاز سوم نیز ایجاد ظرفیت به میزان ۲۰هزار تن در سال انواع تایرهای رادیال سنگین در نظر گرفته شده  است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پتایر شرکت ایران تایر سود خالص محصولات تولید یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟