Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران،طی حکمی از سوی الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،لیلا عطا زاده به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران منصوب شد.عطا زاده جایگزین پورالحسینی شد.مراسم تودیع و معارفه صبح امروز در فرمانداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکار خانم عطا زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی با گرایش بیوتکنولوژی و دارای ۱۵ سال سابقه کار در جهاد کشاورزی شهرستان گچساران می باشد.

46

کد خبر 1458650

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد شهرستان گچساران جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب