Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-طی حکمی از سوی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما، سیداحمد حبیب نژاد به عنوان مشاور امور تقنینی و پژوهش‌های بنیادین این معاونت منصوب شد.

حسن گروسی در این حکم آورده است: به منظور ایجاد تحول در زمینه‌های کاری این معاونت و بهره‌مندی از خدمات علمی شما در حوزه‌های حقوقی مالکیت فکری، فضای مجازی، بین‌الملل، قراردادها و دعاوی، به عنوان مشاور امور تقنینی و پژوهش‌های بنیادین، منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنظیم موضوعات قابل طرح در شوراها و کمیته‌های تخصصی معاونت بر اساس دو مقوله نیازسنجی و آینده‌پژوهی رسانه، همکاری در آسیب‌شناسی و ارائه پیشنهادات تقنینی برای اصلاح و بازنگری در قوانین و مقررات مربوط به رسانه ملی و اثرسنجی قوانین جاری و همکاری در ارائه پیشنهاد و برگزاری امور آموزشی-پژوهشی با رویکرد ارتقاء سطح علمی کارشناسان حقوقی معاونت با تأکید بر موضوعات حقوقی مستحدثه، به عنوان سه اولویت کاری حبیب نژاد در این حکم آورده شده است.

حبیب نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مدیر گروه حقوق عمومی و بین الملل پردیس فارابی دانشگاه تهران، عضو هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس و معاون پژوهشی و مدیر حوزه مطالعات تقنینی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی است.

وی طراح رشته حقوق مطالعات قانونگذاری و مسول برگزاری اولین مدرسه تابستانی حقوق پارلمانی بوده است.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان