Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: طی بررسی‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری موادمخدر را از استان‌های غربی به مرکز کشور با یک دستگاه کامیون منتقل کند که بلافاصله برای دستگیری فرد با پلیس استان مرکزی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ساوه" با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

دستگیری باند حفاری غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۴ نفر مشکوک به حفاری غیرمجاز با یک خودرو ۴۰۵ در منطقه "الموت غربی" روستای "میلک" بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: عوامل انتظامی بخش الموت غربی خودرو آن‌ها را که قصد متواری شدن از محل را داشتند شناسایی و در بازرسی از خودرو یک دستگاه گنج یاب به همراه ادوات حفاری کشف کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به دستگیری ۴ نفر اظهار داشت: متهمان قصد شناسایی و استخراج اموال تاریخی، فرهنگی داشتند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر بسته حوادث حفاری غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد