Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث شد که کشورمان از گزند دشمنان در امان بماند و جنگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، همه کشورهای جهان بجز چند کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند و به دشمن کمک مالی، سیاسی و اطلاعاتی کردند اما ما در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم و فعالیت نیروهای بسیجی باعث شد که در مقابل دشمنان پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای بسیجی در زمان جنگ با تمام قدرت و بدون چشم داشت به دریافت حقوق و مزایا در مقابل دشمن ایستادند و عقب نشینی نکردند و همین مسئله باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان شد.

نوروزی اظهار داشت: روحیه بسیجی داشتن به معنای آن است که ما نباید از هیچ تلاشی برای انقلاب اسلامی مضایقه کنیم و کسی که تفکر بسیجی دارد، به هیچ وجه به مسائل مادی و کسب مقام‌های دنیوی توجه نمی‌کند بلکه فقط به دنبال بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر ما به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم، باید روحیه بسیجی را مورد توجه جدی قرار دهیم و بدانیم که مردم در زمان انقلاب حزبی و سیاسی نبودند بلکه مخلصانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند و در شرایط فعلی هم باید تفکر بسیجی تقویت شود تا از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان صیانت کنیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار داشت: تفکر بسیجی نه حزب دارد و نه به جایی وابستگی دارد بلکه دفاع از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهد و ما قطعاً با تفکر بسیجی می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

وی افزود: تفکر بسیجی به هیچ وجه توطئه، تحریم و تهدید را نمی‌شناسد و به عبارت بهتر به آن اعتنا نمی‌کند بلکه خالصانه دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و معتقد است که با تکیه بر توان داخلی می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و پیروز شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بسیجی تحریم نماینده نظام جمهوری اسلامی مقابل دشمنان تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است