Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی کلاله با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی گندم احتکاری در این شهرستان شدند.

وی بابیان اینکه در بازرسی از مکان دپوی گندم‌ها مقدار ۷۰ تن از این محصول کشف شد، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرمانده انتظامی رامیان از درگیری مسلحانه و دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: براثر این حادثه ۲ نفر مجروح و ۶ متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری با بیان اینکه یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات فوت کرد، افزود: مجروح دیگر نیز که توسط اورژانس ۱۱۵ درحال انتقال به بیمارستان گنبدکاووس بود، توسط ۲ همدست فرد مجروح و تهدید راننده آمبولانس با سلاح گرم، او را به مکانی نامعلوم بردند.

وی ادامه داد: خودروی افراد حمله کننده به آمبولانس در خراسان شمالی شناسایی و با همکاری پلیس این استان، ۲ متهم دستگیر و فرد مجروح هم برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی رامیان، علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل در این پرونده ادامه دارد.

**

رییس پلیس راهور گلستان گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن، آق‌قلا و کلاله با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کووید۱۹ تا اطلاع ثانوی تعطیلی است.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: خدمات شماره گذاری در سایر شهرهای استان با وضعیت نارنجی، زرد و سفید با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی همانند گذشته ارائه می‌شود.

**

محمد ابراهیمی تودرواری سرپرست فرمانداری کلاله با اشاره به وضعت قرمز این شهرستان در شیوع کرونا، از همکاری و همراهی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی ۲ روز نخست تشدید محدودیت‌های ۲ هفته‌ای قدردانی کرد.

وی گفت: هم اکنون ۴۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان بستری هستند که ۱۳ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

**

تیم همخوانی قرآنی دارالقرآن "آل یاسین" دبیرستان پسرانه شاهد متوسطه اول آزادشهر با کسب رتبه نخست مسابقات غیرحضوری استانی به مرحله کشور راه یافت.

**

سید علی حسینی دادستان آزادشهر گفت: ۶ زندانی جرائم غیرعمد و مالی دراین شهرستان با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی موسسه خیریه صباح آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین در مراسمی با حضور مسوولان آزادشهر، ۱۰۰ بسته شامل کیف و لوازم نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد. 

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله گنبدکاووس ویروس کرونا رامیان گلستان انتظامی آزادشهر کلاله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان