Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در مجموع 50 درصد رقم تسهیلات درخواستی شرکت های بزرگ حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، درباره آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی دولت به شرکت های حوزه حمل و نقل گفت: براساس آخرین گزارش ها تا تاریخ دوم آذرماه 1399، از مجموع حدود 2554 میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی کرونا برای 30 شرکت حوزه هوایی، پرونده 29 شرکت با رقمی بالغ بر 2553 میلیارد تومان در مرحله بانک های عامل می باشد که از این تعداد، تسهیلات 9 شرکت با رقمی بالغ بر 1600 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی شرکت های ریلی افزود: از مجموع اعتبار تخصیصی 940 میلیارد تومان برای 69 شرکت ریلی، پرونده 60 شرکت با رقم تقریبی 875 میلیارد تومان در مرحله بانک های عامل می باشد که از این تعداد، تسهیلات 13 شرکت با رقمی حدود 130 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.
صادقی از ارسال پرونده تمامی شرکت های هواپیمایی به بانک های عامل خبر داد و اظهار داشت: پرونده همه شرکت های ریلی مسافری در نوبت بانک های عامل قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ضمن اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم در خصوص تسهیل فرآیند اخد تسهیلات کرونا توسط وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است و امید می رود در روزهای آتی پرداخت این تسهیلات توسط بانک های عامل به شرکت ها، با سرعت بیشتری تداوم یابد.
وی در مورد برخی مسائل و مشکلات موجود در دریافت تسهیلات کرونا توسط شرکت های حوزه هوایی و ریلی گفت: در حال حاضر ستاد وزارت راه و شهرسازی راساً نسبت به رفع مشکلات شرکت های باقی مانده در حال اقدام است. با این حال عمده دلیل تاخیر در این زمینه، موضوع ارائه وثائق و تضامین و مشکلات چک برگشتی شرکت ها است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی میلیارد تومان بانک های عامل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد