Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ۲ هزار و ۲۵۸ داوطلب از گروههای بسیجی، جهادی و مردمی از آغاز شیوع ویروس کرونا تا ۲۵ آبان ماه امسال برای کمک به کادر درمان این دانشگاه ثبت نام کردند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر ریتا ظهیری  افزود: ۸۴۶ نفر از این تعداد که دارای تخصص‌های مورد نیاز برای فعالیت در امور بهداشتی  و درمانی بودند تا پانزدهم آبان سال‌جاری به بیمارستان‌های دانشگاه و نیز واحدهای بهداشتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این افراد از میان اعضای بسیج جامعه پزشکی، بسیج  دانشجویان، قرارگاه های جهادی، دانشجویان داوطلب  پزشکی و پیراپزشکی، گروه‌های مرجع مردمی و طلاب جهادی هستند که بخشی از فرصت آزاد خود را در کنار کادر بهداشت و درمان دانشگاه برای ارایه خدمات سپری می‌کنند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ثبت نام از دواطلبان براساس فراخوان و نوع رشته تحصیلی و یا مهارت‌های فردی  انجام شده است.

دکتر ظهیری افزود: افرادی که تخصص لازم برای ارایه خدمات بهداشتی و یا درمانی را ندارند نیز در حوزه‌های خدمات و پشتیبانی به کار گرفته می‌شوند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در  دانشگاه علوم پزشکی اراک  از ۲۵ آبان ماه مسئولیت سازماندهی، آموزش و اعزام طلاب داوطلب را برعهده گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک موج سوم کرونا در استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد