Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا مرزبان دستیار محرم نویدکیا شب گذشته در برنامه ضربه آزاد اصفهان شرکت کرد و در واکنش به پیامکی که یکی از مخاطبان این برنامه ارسال کرده بود و از مجری برنامه خواسته بود تا قول پیاده روی تهران-اصفهان را از مرزبان بگیرد، اینطور واکنش نشان داد:« من این قول را الان می دهم. اگر این تیم قهرمان شد، من از تهران به اصفهان پیاده می روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حساب کرده ام. اگر ۵۰۰ کیلومتر در نظر بگیریم. هر روز می توانم بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر را پیاده طی کنم. ۱۳ ، ۱۴ روز طول می کشد و زیاد هم نیست.» 

مرزبان سالها قبل برای قهرمانی سپاهان قول داده بود فاصله فولادشهر تا اصفهان را پیاده طی کند که با رسیدن این تیم به این عنوان قول خود را عملی کرد.

کد خبر 567200 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم قهرمان لیگ برتر است چه به جام قهرمانی برسد و چه به آن دست پیدا نکند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم. در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

 

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند! ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که «استقلال قهرمان می‌شود؟»، تصریح کرد: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم