Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت با اشاره به کاهش آمار مسافری در روز‌های اخیر گفت: سرفاصله حرکت قطار‌ها تغییری نداشته و با همان ظرفیت قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در اولین روز از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی که با روز شنبه اول هفته مصادف شده بود، نسبت به شنبه هفته گذشته شاهد کاهش ۲۳۰۰ نفری مسافر بودیم این در حالیست که آمار ارائه شده در مقایسه با آخرین روز کاری آبان ماه سال درجاری در چهارشنبه هفته گذشته ۳۱ درصد کاهش مسافری رانشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استفاده شهروندان از متروی تهران کاهش داشته افزود: ما شرکت بهره برداری متروی تهران با همان ظرفیت قبلی و اجرای سرفاصله حرکت قطار‌های مترو در خط دو ۳ دقیقه، خطوط یک و چهار۳/۵ دقیقه، خط سه ۶ دقیقه، خط شش با سرفاصله ۱۵ و خط هفت ۱۰ دقیقه سرویس دهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با همان ظرفیت پیش از شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی است، اما در برخی از ساعات روز در ایستگاه‌های تقاطعی ممکن است با حجم بالای مسافر مواجه شویم که عمدتاً مربوط به ساعات ابتدایی روز است، ولی بر اساس آمار کاهش مسافری را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳ متروی تهران

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های خط دو مترو برای مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کاهش مسافر مترو تهران سرفاصله حرکت متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران