Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان با توجه به اینکه شاهد اجرای محدودیت های تردد در روزهای کرونایی هستیم و خودروهای شخصی اجازه تردد به همدان را ندارند با کمال تأسف باید گفت شاهد افزایش قیمت کرایه تاکسی ها از همدان به کبودراهنگ و بالعکس به مبلغ ۱۵ هزار تومان هستیم.

در این روزها که هزینه های زندگی بر دوش خانواده ها سنگینی می کند پسندیده نیست که مسئولان نظارت خود بر حوزه حمل و نقل مسافر را به فراموشی بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان کبودراهنگ به ویژه بخش های تابعه توان مالی بسیار ضعیفی دارند و از مسؤلان مربوطه تقاضامندیم بر حمل و نقل مسافر و کرایه ها در این شهرستان نظارت جدی داشته باشند.

این پیامی بود که از سوی تعدادی از شهروندان کبودراهنگ دریافت کردیم و برای پیگیری موضوع با مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ تماس برقرار کردیم.

ابراهیم مسلم‌خانی، مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: به اطلاع عموم‌ مردم شهرستان‌ کبودراهنگ می رسانم این شرکت تحت هیچ شرایطی افزایش کرایه به همدان و بالعکس را نداشته و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تعدادی از تاکسی های داخل شهری هستند که مسافر ندارند و در خط کبودراهنگ اقدام به مسافرکشی کرده و از مسافران کرایه اضافه دریافت می کنند و به اسم ما تمام می شود.

مسلم‌خانی مطرح کرد: مسافران باید حروف «ع» و «ت» در پلاک تاکسی مورد توجهشان‌ باشد تا شایعه پراکنی صورت نگیرد و هر راننده ای اقدام به دریافت کرایه اضافه کند، با او برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی خطاب به همشهریان کبودراهنگی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف افزایش قیمت ضمن یادداشت پلاک‌ تاکسی، به مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها محدودیت های کرونایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا تردد نرخ کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید