Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این اقدام به ‌منظور جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به ‌خصوص از استان همجوار به شهرستان بن به ‌عنوان یکی از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی افزود: از مردم شهرستان بن به ‌ویژه اهالی بخش شیدا درخواست می‌شود ضمن پرهیز از دعوت اقوام خود برای مراجعت به این شهرستان، به خویشاوندان و بستگان‌شان نسبت به ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرستان تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری تصریح کرد:همچنین ورودی‌های شهرستان بن از سمت اصفهان به  روستای آزادگان به بن و جاده شهرکرد به بن در ورودی شهر وردنجان کنترل و از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: رانندگان خودروهای غیربومی که از این تصمیم سرپیچی و برای ورود به شهرستان بن اصرار کنند، جریمه می‌شوند.

فرماندار بن اظهار داشت: از مردم شهرستان بن تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با مسوولان مرتبط در این راستا بیشتر توجه کنند.

وی گفت: روز گذشته یک مداح با حضور در مراسمی ترحیم در یکی از شهرهای شهرستان بن که اقدام به نقض مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کرده بود با دستور دادستان شهرستان بن از وی برای حضور نیافتن در مراسمهای  ترحیم تا پایان محدودیت های کرونایی تعهد اخذ شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بن محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بن محدودیت های کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بن محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد