Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هرگونه همکاری با سیدنی پاول یکی از وکلای ارشد تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا را رد کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ستاد انتخاباتی ترامپ روز یکشنبه سعی کرده است تا منکر هرگونه همکاری با سیدنی پاول یکی از وکلای ارشد تیم حقوقی ترامپ شود، این اقدام پس از آن صورت گرفته است که او یک سری اتهامات بی پایه و اساس را درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شده است که شکایت های حقوقی سیدنی پاول با ظرفیت و توانایی شخصی اش بوده و او عضو ستاد انتخاباتی ما نیست.

فرماندار سابق نیوجرسی: تیم حقوقی ترامپ یک شرمساری ملی است

 

این ادعا در حالی مطرح شده است که بسیاری از شکایت های ستاد ترامپ در اعتراض به روند شمارش آرا توسط رودی جولیانی و سیدنی پاول و سایر وکلا تنظیم و به دادگاه ها ارائه شده است.

سیدنی پاول که پیش از این وکیل مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید بوده، هفته گذشته در کنفرانس خبری وکلای ستاد ترامپ شرکت کرده بود.

ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اخیرا در یک توئیت، سیدنی پاول را یکی از اعضای ارشد تیم حقوقی ستاد انتخاباتی اش معرفی کرده بود.

در حالی که رسانه های جریان اصلی بایدن را به عنوان پیروز انتخابات نوامبر اعلام کرده‌اند ولی دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی تیم حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان