Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمدپور، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری سلسله کارگاه ‏های رسم انتخاب ۹۹ با موضوع آموزش‌های لازم جهت آشنایی و انتخاب همسر به صورت مجازی خبر داد.

او افزود: پس از برگزاری سه دوره از این سلسله کارگاه ‏ها توسط کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان این واحد در سال ‏های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ در دانشگاه امیرکبیر که با استقبال پرشور دانشجویان امیرکبیر و برخی دانشگاه‏‌های سطح تهران همراه بود؛ امسال و با توجه به محدودیت ‏های حاصل از شیوع بیماری کرونا این کارگاه ‏ها به صورت برخط و در فضای مجازی برگزار می‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور ادامه داد: این کارگاه‏‌ها توسط حجت ‏الاسلام محمد برمایی استاد حوزه خانواده در رسانه ملی برگزار می‌شود و به موضوعاتی پیرامون دوره آشنایی، دوره انتخاب، خواستگاری و دوران نامزدی در ۵ جلسه دو ساعته می‏ پردازد، همچنین در صورت فراهم شدن شرایط یک جلسه دیگر نیز ویژه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

او ضمن اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه‏‌ها جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با این موضوع مهم در زندگی آتی، بیان کرد: پایش و بازخورد برنامه ‏های سال‏‌های گذشته نشان می‏‌دهد که آموزش‌‏های پیرامون دوران آشنایی و انتخاب همسر در بین دانشجویان علاوه بر جذابیت موضوعی، توانسته به صورت عینی در انتخاب آتی آن‏ها نیز ثمربخش باشد.

گفتنی است، شرکت در این کارگاه‏‌ها «رایگان» بوده و به صورت مجازی و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سطح کشور و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز‌های ۵، ۶، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به صورت برخط در صفحه اینستاگرام جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار می‏ شود.

 

بیشتر بخوانید

شیوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه امیرکبیر، ترکیبی خواهد بود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد