Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کانال خبر رصد نوشت: نتانیاهو و مسئولان موساد شب گذشته در شهر نعوم با پمپئو و مقامات عربستان دیدار کردند.

در سیستم ردیابی ماهواره ای مشخص شده بود هواپیمایی که معمولا نتانیاهو سوار می شود به نعوم رفته و پس از ساعاتی به اسرائیل بازگشته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته به همراهی رئیس موساد به عربستان سفر و در حضور وزیر خارجه آمریکا با ولیعهد سعودی دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی از رسانه های خبری منطقه از دیدار سه جانبه پمپئو، ملک سلمان و نتانیاهو خبر داده اند.

تارنمای خبری صهیونیستی «هاآرتص» با انتشار این خبر گزارش داد: منابع اسرائیلی امروز اعلام کردند که نتانیاهو دراین سفر مخفیانه با محمد بن سلمان و مایک پمپئو دیدار کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو عربستان پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت