Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرهای استان از هر سه گروه قرمز، نارنجی و زرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله غلامی، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار صاحب نیوز در مورد شهرهایی که مشمول طرح ممنوعیت تردد شبانه می‌شوند، همه شهرهای استان اصفهان اعم از شهرهای قرمز، نارنجی و یا زرد را مشمول این طرح دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر صحبت سخنگوی ستاد مدیریت کرونای اصفهان، در هر یک از شهرهای سطح این استان هرگونه تردد از ساعت 9 شب الی 4 صبح تخلف محسوب شده و با  جریمه دو میلیون ریالی مواجه خواهد شد. این تصمیم در جهت کنترل دورهمی‌های شبانه و جلوگیری از برگزاری آن‌ها اعمال می‌شود چرا که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده یکی از عوامل تشدید شیوع کرونا در کشور دورهمی‌های شبانه است.

خودروهای امدادی و کارمندانی که برای حضور درمحل کار خود در شیفت‌های شب نیاز به تردد در سطح شهر دارند با در دست داشتن نامه از فرمانداری و یا بالاترین مقام اداری خود می‌توانند در این بازه زمانی در سطح شهر تردد کنند.

پیش از این ناصر اسدی، فرماندار شهرضا در جلسه ستاد کرونا شهرستان شهرضا با اشاره به اعمال محدودیت در تردد خودروهای بومی و غیربومی گفته بود اعمال قانون محدودیت شبانه برای کلان‌شهرها است و برای سایر شهرها اعمال نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران