Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با تاکید بر ضرورت بهره برداری بهینه از ظرفیت های بومی در راستای تقویت اشتغال در استان، گفت: کار آفرینان و سرمایه گذاران حوزه اشتغال روستایی از تسهیلات بانکی بهره مند می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(3 آذر) در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان و مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان،اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های بومی در راستای تقویت اشتغال و تولید بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده در مناطق روستایی استان، افزود: باید با جذب فرصت های سرمایه گذاری از این ظرفیت های برای تقویت اشتغال و تولید بهره گفته شود.

 

وی با اشاره به پی گیریه ها به عمل آمده در راستای طرح های اشتغال روستایی و طرح‌های کوچک، بیان کرد: سقف اعتبار مشاغل خانگی از ۶ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند. 

 

استاندار لرستان در خصوص طرح هایی که  قرار است در مناطق سیل زده از محل اشتغال روستایی ایجاد شوند، گفت: در این زمینه برخی از محدودیت های آیین نامه ابلاغی به منظور تسهیل شرایط برداشته می شود. 

 

خادمی با اشاره به اینکه تعدادی طرح پیشنهادی جدید به وزارتخانه ارسال شده است، اظهار کرد: این طرح ها پس از کارشناسی، بررسی و  تصویب نهایی، تامین اعتبار شده و امیدواریم به کارآفرینان و سرمایه گذاران این حوزه به ویژه در حوزه شهرستان کوهدشت که جز یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است،  تسهیلات لازم را ارائه کنیم. 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی جذب سرمایه گذاری مناطق روستایی اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه معادن افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «بلال کریمی» سفیر حکومت افغانستان در پکن در دیدار با «شهاب‌الدین دلاور» وزیر معادن این کشور در مورد مسائل مختلف به‌ویژه قراردادهای معادن گفتگو کرد.

دلاور با اشاره به قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو، «طلا سمتی» در تخار و مس عینک دوم گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی افغانستان واضح است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مساعد کرده‌ایم که یکی از شرایط مهم آن فرآوری صد درصد  در داخل این کشور است.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذارای کنند.

در این دیدار کریمی نیز با اشاره به دیدارهایش با سران شرکت‌های قراردادی حوزه نفتی آمو و مس عینک در چین گفت سرمایه‌گذاران چینی خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش معادن افغانستان هستند.

ابراز آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن افغانستانیادداشت| جایگاه معادن افغانستان در منظومۀ تجارت خارجی چیننقش چین در رونق پالایشگاه‌های خصوصی نفت در شمال افغانستان

پیش از این وزارت معادن افغانستان از آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.

چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان