Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها قاطعانه مدعی‌اند سرمربی آنها در حالی توسط فدراسیون احضار شده که تعدادی از مردان نیمکت‌نشین فولاد از ابتدا تا انتهای مسابقه بارها از الفاظ نامناسب استفاده کردند و به بازیکنان استقلال داخل زمین فحاشی می‌کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری به خاطر اتفاقاتی که در پایان جدال مقابل فولاد خوزستان رخ داد، به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شده و بعید نیست بابت فیلمی که از او در فضای مجازی منتشر شده دچار محرومیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است باشگاه استقلال حامی سرمربی خود بوده و نخواهد در همین ابتدای کار شاهد محرومیت فکری باشد. از طرف دیگر استقلالی‌ها قاطعانه مدعی‌اند سرمربی آنها در حالی توسط فدراسیون احضار شده که تعدادی از مردان نیمکت‌نشین فولاد از ابتدا تا انتهای مسابقه بارها از الفاظ نامناسب استفاده کردند و به بازیکنان استقلال داخل زمین فحاشی می‌کردند. استقلالی‌ها همچنین تأکید دارند در نیمه دوم هنگامی که مسابقه به دلیل یک درگیری دچار وقفه شده بود، بعضی از اعضای تیم رقیب بدون کوچک‌ترین واهمه‌ای هتاکی می‌کردند و این موارد توسط دوربین‌ها ثبت شده است، به همین خاطر اگر قرار باشد همه چیز فقط گردن محمود فکری بیفتد و باشگاه استقلال بازنده اتفاقات رخ داده در اهواز تلقی شود، فیلم‌هایی که از فحاشی فولادی‌ها نسبت به بازیکنان و اعضای کاروان استقلال در اختیار دارند را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد تا اگر قرار است همه چیز به صورت عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، متولیان فوتبال کشور با مردان هنجارشکن تیم رقیب هم برخورد قانونی و قاطعانه داشته باشند. باشگاه استقلال روز شنبه طی بیانیه‌ای مدعی شد از رفتار نامناسب و هتاکی فولادی‌ها تصویربرداری کرده ولی به دلیل اینکه نمی‌خواهد پخش فیلم‌های مخفی به شیوه جاسوسی را سرلوحه کار خود قرار بدهد، آنها را منتشر نکرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری استقلال لیگ برتر محمود فکری استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته‌ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • مورد عجیب عبدالله
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد