Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۲۴ نفر در همدان آغاز شد.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آغاز دوره مربیگری درجه D فوتبال در همدان اظهار داشت: دوره مربیگری درجه D فوتبال به مدرسی بابک صمدیان و علی ضمیری از روز گذشته ۲ آذر ماه با مجوز رسمی ستاد کرونا و اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور ۲۴ نفر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره تا تاریخ ۹ آذر ماه ادامه دارد و کلاس‌های تئوری به صورت وبینار برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در این دوره مربیگری گفت: کلاس مربیگری درجه D فوتبال همدان اولین دوره مربیگری فوتبال بوده که توسط هیئت فوتبال استان همدان و به همت کمیته آموزش برگزار شده است.

صوفی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا بتوانیم دوره‌های بیشتر مربیگری و داوری را در استان همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به تعداد مربیان فوتبال استان همدان بیان کرد: در حال حاضر در استان همدان ۱ مربی درجه A حرفه‌ای، ۱۸۱ مربی A آسیا، ۱۸۵ مربی B آسیا، ۳۲۰ مربی C آسیا، ۳۵۰ مربی D آسیا و ۲ مربی دروازه‌بانی در استان همدان وجود دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: همچنین در رشته فوتسال ۸۵ مربی سطح یک ایران، ۷۵ مربی سطح یک آسیا، ۴ مربی سطح دو آسیا دارای کارت هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوره مربیگری عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان دوره مربیگری درجه D فوتبال هیئت فوتبال استان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان