Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:06:45 GMT

فعالیت60 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان فلاورجان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۸۴۲

فعالیت60 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان فلاورجان

به گزارش خبرگزاری فارس از  فلاورجان، جواد فصیحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد:  محور اصلی برنامه‌های بسیج خدمت خالصانه و مومنانه است و ملت ایران نباید فرهنگ و تفکر بسیجی را فراموش کنند چراکه این فرهنگ بسیج نظام ما را بیمه کرده و با وجود هجمه‌ها و تحریم‌های دشمنان، ملت ایران همچنان به پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا برگزاری آیین‌های مذهبی مانند قبل امکان‌پذیر نبود، اما کانون بسیج  مداحان شهرستان با راه‌اندازی حسینیه سیار در ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چند نقطه در شهر و روستا‌های بخش مرکزی مناسبت‌های مذکور را گرامی داشتند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه حافظان سلامت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در  شهرستان فلاورجان افزود: ۶۰ قرارگاه در سطح محلات شهرستان فلاورجان با هدف قطع زنجیره بیماری و در راستای حفظ سلامتی مردم و کمک‌ به کادر درمانی در حال فعالیت هستند.

فصیحی عنوان کرد: گشت‌های رضویون و گشت‌های بسیجی محله‌محور هم برای اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا شهرستان نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اضافه کرد: کمک‌های مومنانه، دلجویی از خانواده شهدا، ضدعفونی و گندزدایی محلات، توزیع ماسک، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدای مجازی، پخت نان و توزیع غذای گرم  از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی در پایان با بیان اینکه از شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی گفت: باتوجه به اشتغال اکثرمردم شهرستان فلاورجان در زمینه کشاورزی به توفیق الهی درصدد خواهیم بود که گام های مؤثری در این زمینه برداریم تا این قشر زحمت‌کش نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۷/ک۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه بسیج اصناف و بازاریان فلاورجان قرارگاه حافظان سلامت شهید سلیمانی فصیحی شهرستان فلاورجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران